  • 11. Data: 2020-09-09 09:48:00
    Temat: Re: Ekipa
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2020 09:15, Marek wrote:
    > Dziwne, jak dotąd się sprawdzało, że każdy elektronik i programista umie
    > też malować i gotować.

    Przypuszczalnie jak w życiu: gotować każdy umie, ale nie każdy powinien.

  • 12. Data: 2020-09-09 11:13:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    abn140 pisze:

    > popieram.
    > strusie.
    > powstana takie sloneczniki, pistoletem do paitball czy jak to tam
    > sie pisze dorysowac oczka i gitara.
    > weselej troche bedzie na swiecie.

    Podobne rzeczy robi się już od pewnego czasu:

    https://gadzetomania.pl/23908,facade-printer-czyli-p
    aintballowy-street-art-wideo

    Niestety kol. Marudny ma bardzo konserwatywne podejście do tematu
    i słabo interesuje się podsuwanymi mu tutaj nowinkami.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2020-09-09 11:32:38
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Niestety kol. Marudny ma bardzo konserwatywne podejście do tematu
    > i słabo interesuje się podsuwanymi mu tutaj nowinkami.

    Zapewne zwyczajnie... żonaty. ;)

    Kiedyś widziałem coś pomysłowego, ala to:
    https://www.youtube.com/watch?v=XufpM8-q95o

    Tylko że na linkach, silniki nieruchomo na ziemi, malowało na wysokiej
    ścianie sprajem wkładanym w odpowiednią kieszeń. Nie mogę tego znaleźć,
    ale możecie sobie wyobrazić :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2020-09-09 11:58:27
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/09/2020 11:13, Jarosław Sokołowski wrote:
    > i słabo interesuje się podsuwanymi mu tutaj nowinkami.

    A masz telefon do Pata i Mata? Szkoda nie zaimplementować takiej
    nowinki, tu rację przyznaje.

  • 15. Data: 2020-09-09 12:55:57
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

> [...]
    >
    > Tylko że na linkach, silniki nieruchomo na ziemi, malowało na wysokiej
    > ścianie sprajem wkładanym w odpowiednią kieszeń. Nie mogę tego znaleźć,

    Zacna konstrukcja, chętnie bym sobie coś takie sprokurował.
    Ale kol. Marudny znowu będzie narzekał, że te sznurki tak
    wysoko trzeba podwieszać, rusztowanie potrzebne i skręcić
    kark można.

    Jarek

    --
    Biegnie pies przez pole
    Ogonem wywija

  • 16. Data: 2020-09-09 12:57:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    heby napisał:

    > A masz telefon do Pata i Mata? Szkoda nie zaimplementować takiej
    > nowinki, tu rację przyznaje.

    Wyguglałem (nie poraz pierwszy w tym pomagam): +421260611111.

    --
    Jarek

  • 17. Data: 2020-09-09 13:12:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 9 Sep 2020 09:48:00 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Przypuszczalnie jak w życiu: gotować każdy umie, ale nie każdy
    > powinien.

    W wszechobecnej kulturze pojęcie "umie gotować" ma tylko jedno
    znaczenie: jak najbardziej powinien.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2020-09-09 23:30:18
    Od: "mr.Jones" <w...@i...pl>

    > jajka wypełnione farbą

    Albo dwa rusztowania warszawskie po bokach daszku
    i nad nim pomost z 3-częśc. drabiny aluminiowej wsparty na tych
    rusztach. Widziałem już takich akrobatów... i wcale nieźle im szło.