  • 101. Data: 2021-04-23 09:37:28
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 kwietnia 2021 o 09:24:30 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > samozapłonowi w temperaturze 405oC (761?F). Dodatkowo zwraca się uwagę na
    > efekt uboczny spalania jakim jest wydzielanie się fluorowodoru, który to w
    > połączeniu z wodą np. użytą do zgaszenia płomienia, tworzy trujący i
    > groźny kwas fluorowodorowy. Fluorowodór to podstępnie działająca trucizna
    > - z łatwością przenika do organizmu, także przez skórę, doprowadzając do
    > śmierci człowieka, o ile nie zostanie on poddany natychmiastowym zabiegom
    > ratowniczym. Przenikając z komory silnika przez układ wentylacyjny do
    > wnętrza auta, z łatwością trawi elementy wykonane z tworzywa a nawet...

    Nie napinaj się z tym 1234. Policzyli bilans zysków i strat. Wyszło zapewne że ilość
    rozszczelnień w czasie których jest minimum temperatura samozapłonu wynosi zero. Na
    zachodzie Europy nie badają mięsa czy nie jest zakażone pasożytami. Ilość zakażeń
    jest tak mała że nieopłacalne jest utrzymywanie służby która by robiła badania.

  • 102. Data: 2021-04-24 09:14:03
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.04.2021 08:53, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ciekawe jak się będziesz śmiał po wprowadzeniu podatku katastralnego. Strych i
    garaż też będą opodatkowane.

    A z czego tutaj się śmiać? To nie podatków należy unikać poprzez
    siedzenie w schowku na miotły tylko, znaleźć inne rozwiązanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 103. Data: 2021-04-24 10:19:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 kwietnia 2021 o 09:14:03 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):

    > A z czego tutaj się śmiać? To nie podatków należy unikać poprzez
    > siedzenie w schowku na miotły tylko, znaleźć inne rozwiązanie.

> [...]
    Z pewnej piosenki. Życie to skrajności dwie. Albo ma się bardzo dobrze,albo bardzo
    źle. Zgadnij dlaczego ci co pracują na niskich stanowiskach w US dostają niezbyt
    wysokie pensje i wysokie premie za aktywność. Chwilowo możesz być na górce. Ale mogą
    przyjść czasy że będziesz w dołku. Sporo moich kolegów z podstawówki wącha kwiatki od
    spodu albo średnio nadaje się do życia po zawałach czy wylewach. W pierwszej
    kolejności odeszli alkoholicy w drugiej ci co się ze srali żeby być bogatymi. Część z
    tych drugich zapiło się na śmierć. Oni tak jak Ty się stawiali że nic im w życiu nie
    przeszkodzi. Patrząc z innej strony. Jak masz czas się tutaj udzielać to znaczy że
    masz dużo wolnego czasu. Nie pasuje to do twoich opowieści dziwnej treści.

  • 104. Data: 2021-04-24 13:43:28
    Temat: Re: kogutek czarnym robolem
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-24 o 10:19, karaluch Zenek Kapelinder pisze:

    >Zgadnij dlaczego ci co pracują na niskich stanowiskach w US dostają niezbyt wysokie
    pensje i wysokie premie za aktywność.

    zenusiu, czy byłeś kiedykolwiek w USA? nie sądzę. ;-)))

    --
    Runt

    Thanks for visiting and have a fantastic day!

  • 105. Data: 2021-04-24 14:47:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 kwietnia 2021 o 13:43:30 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    >

    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Ziewwww debilu.

  • 106. Data: 2021-04-25 08:05:39
    Temat: Re: kogutek robolem
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-24 o 14:47, karaluch Zenek Kapelinder pisze:

    wysokie pensje i wysokie premie za aktywność.

    --
    > Ziewwww
    zenusiu, nie ziewaj bo zasmrodzisz całą ziemiankę! ;-)))
    > debilu.
    zenusiu, zapewne skończyły ci się leki na twoją dolegliwość wiec
    gratisowo otrzymasz od Towarzystwa Psychiatrycznego w Łodzi:
    https://tinyurl.com/n2vx4mcc

  • 107. Data: 2021-04-25 08:45:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ciekawe jak się będziesz śmiał po wprowadzeniu podatku katastralnego. Strych i
    garaż też będą opodatkowane.

    Ciekawe jak się będziesz śmiał, kiedy po wprowadzeniu podatku
    katastralnego, twój pan (właściciel mieszkania w którym mieszkasz) powie
    ci: "Panie Zenusiu, od przyszłego miesiąca masz pan płacić 10 razy
    wyższy czynsz, a jak pana nie stać albo się panu nie podoba to do końca
    miesiąca masz się pan stąd wynieść. Przy okazji informuję, że w związku
    z wprowadzonym podatkiem katastralnym, nie naprawię dziurawego dachu i
    wypaczonych okien, bo te naprawy podniosą wartość katastralną budynku i
    zamiast tylko 10-krotnej podwyżki, musiałbym podnieść 20-ktornie".

    Widzisz, w przypadku prywatnych nieruchomości użytkowanych tylko i
    wyłącznie do własnych celów mieszkaniowych, właściciel ma dużo większe
    możliwości czy to zatajenia czy też obniżenia wartości nieruchomości np.
    zaniedbanie czy też wyburzenie zbędnych przydatków (garaże, budynki
    gospodarcze). Poza tym zmusi ludzi do kombinowania i szukania sposobów
    obniżenia takiego podatku np. zamiast garażu ludzie będą stawiać wiaty
    czy namioty dla samochodów.

    Ponadto podatkobiorca ma ograniczone możliwości co do wyceny takich
    nieruchomości, bo jeżeli ktoś wybudował dom za pieniądze bankowe to jest
    on warty tyle, ile bank udzielił kredytu. Co najwyżej wartość
    zrewaloryzowaną o inflację.

    Ale w przypadku budynków pod wynajem, jest on warty tyle ile
    teoretycznie może przynieść przychodu i tu jest właśnie problem, bo z
    jednej strony podatek katastralny wymusi wzrost czynszów, a z drugiej
    strony wzrost czynszów będzie powodował podniesienie wartości
    katastralnej budynków. Poza tym weź pod uwagę, że takie zmiany wywołają
    szereg zmian rynkowych. Właściciele kamienic, którzy nie będą się mogli
    dogadać z lokatorami co do wysokości czynszu po prostu będą sprzedawać
    nieruchomości wraz z lokatorami, bo nie będą dokładali do interesu. I tu
    tylko się modlić, aby nie trafić na nowego pana - czyściciela kamienic.
    Tacy czyściciele mają swoje sposoby, aby uprzykrzyć życie lokatorom i
    zmusić do wyprowadzki.

    W rzeczywistości podatek katastralny uderzy w najbiedniejszych, którzy
    są zmuszeni wynajmować mieszkania i Zenusiu naucz się modlić i módl się
    o to, aby taki podatek nigdy nie wszedł w życie i nie sprawił, że masz
    jedyne rozwiązanie na swoje życie w postaci stryczka lub zamieszkać pod
    mostem.

    Podatek ten nie uderzy w Ciebie czy mnie czy też w Mateusza lub Tomasza.
    On uderzy w nas wszystkich. Z tą różnicą, że Ty odczujesz bardziej to
    uderzenie. Pamiętaj, że Twój pan nie będzie dokładał do Ciebie. On musi
    zarobić na wartość odtworzeniową budynku + mieć dochód dla siebie.
    Wartość odtworzeniowa budynku to wszelkie remonty, naprawy, inwestycje
    oraz pokrycie wszystkich wydatków w tym podatku katastralnego oraz
    kosztów zarządzania budynkiem (zarządca, księgowy, przeglądy instalacji
    elektrycznej, gazowej, kanałów wentylacyjnych i dymowych itp.). Ponadto
    właściciel budynku musi jeszcze na Tobie zarabiać, bo w przeciwnym
    wypadku pozbędzie się takiego interesu i zajmie się sprzedawaniem
    pietruszki na bazarze.

    Niezależnie od tego jakiego pana będziesz miał to będziesz płacił więcej
    za m2 od każdego właściciela i tak naprawdę to Ty jesteś w tej gorszej
    sytuacji.

  • 108. Data: 2021-04-25 10:37:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 08:45:05 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Niezależnie od tego jakiego pana będziesz miał to będziesz płacił więcej
    > za m2 od każdego właściciela i tak naprawdę to Ty jesteś w tej gorszej
    Jesteś uzyszkodnik debilem. A najlepsze jest to że jak pizdziak vel runt dziura w
    dupie z polityki poświęcasz mi dużo czasu ze swojego chuja wartego życia. Sram na
    ciebie z góry debilu. Obrazić mnie nie możesz bo byle kto nie może. Amen.

  • 109. Data: 2021-04-25 13:26:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    ciebie z góry debilu. Obrazić mnie nie możesz bo byle kto nie może. Amen.

    Raczej to ty mi poświęcasz, bo dowalasz się wszędzie tam, gdzie tylko
    się wypowiem. Nie śpisz nawet po nocach, aby się kłócić i to nie tylko
    ze mną.

    Ja wyłączam komputer wieczorem. Zapominam o przygłupach usenetowych i
    śpię normalnie, a Ty przeżywasz i siedzisz po nocach, aby komentować i
    to mnie cieszy :)

    Oczywiście jestem świadomy tego, że debila nie da się obrazić nazywając
    go debilem.

    Poza tym Zenusiu, gdzie zauważyłeś w mojej powyższej wypowiedzi słowa
    obraźliwe pod twoim adresem? Widzisz, jesteś już tak wyprowadzony z
    równowagi, że nie ogarniasz tego co inni piszą i nie umiesz już
    zapanować nad emocjami.

  • 110. Data: 2021-04-25 13:50:22
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 kwietnia 2021 o 13:27:19 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > obraźliwe pod twoim adresem? Widzisz, jesteś już tak wyprowadzony z
    > równowagi, że nie ogarniasz tego co inni piszą i nie umiesz już
    Zenus to dla kolegów debilu. Nie przypominam sobie żebym na jakiś wakacjach gęsi
    pomagał ci pasać.