  • 111. Data: 2021-04-26 07:37:16
    Temat: Re: kogutek uszkodnik
    Od: Runt <r...@e...prv>

    /.../
    --

    > Jesteś uzyszkodnik debilem.
    musiałby być z twojej rodziny! ;-))
    >A najlepsze jest to że jak pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja asshole? ;-))
    >vel runt
    C-VEL zenuś ;-)))>dziura w dupie
    zenusiu, skąd u ciebie ta tęsknota za "dziura w dupie"? czyżby
    wspomnienia z czasów kiedy zarabiałeś nią u swego alfonsa hanssa? ;-)))
    > z polityki
    zenusiu, nie masz pojęcia o czym bełkoczesz. jesteś nadętym pajacem,.
    który "zjadł wszelkie rozumy" a mówiąc wprost cierpisz na kompleks
    małego członka i wykluczenie społeczne.
    >poświęcasz mi dużo czasu
    zenusiu, nie pochlebiaj sobie. zasrywasz grupy dyskusyjne swoimi
    durnowatymi ambajami sądząć, że jesteś kims a jestes jedynie
    internetowym bytem, który w realnym świecie jest karaluchem
    > ze swojego chuja wartego życia.
    zenusiu, ile jest warte twoje życie? ;-)))
    > Sram na ciebie z góry debilu.
    zenusiu, skad u ciebie to zamiłowanie do skatologii? ;-)))
    >Obrazić mnie nie możesz bo byle kto nie może.
    masz rację zenusiu, karalucha nie można obrazić.
    >Amen.
    rest in peace zenusiu ;-)))

    --
    Runt

  • 112. Data: 2021-04-26 07:37:34
    Temat: Re: kultura zenusia
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-25 o 13:26, Uzytkownik pisze:
    /.../
    > Poza tym Zenusiu, gdzie zauważyłeś w mojej powyższej wypowiedzi słowa
    > obraźliwe pod twoim adresem? Widzisz, jesteś już tak wyprowadzony z
    > równowagi, że nie ogarniasz tego co inni piszą i nie umiesz już
    > zapanować nad emocjami.

    to psychiczny kompleks małego członka. ;-)))

    --
    Runt

  • 113. Data: 2021-04-26 07:38:16
    Temat: Re: biedaczysko
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-25 o 13:50, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
    > niedziela, 25 kwietnia 2021 o 13:27:19 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > Zenus to dla kolegów debilu.
    zenusiu, psa nawet nie masz a kolegów szukasz? ;-)))
    >Nie przypominam sobie żebym na jakiś wakacjach gęsi pomagał ci pasać.
    coż, demencja najwyraźniej poczyniła u ciebie postępy.

    --
    Runt

  • 114. Data: 2021-04-26 09:45:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 07:38:19 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Nie mam psa. Ale ty pizdziak vel runt dziura w dupie masz psa w rodzinie. Ciesz się
    że nie szczekasz, na takie imprezy za kase twoja babka matkę prowadzała. Patrząc na
    twoją zaciekłość musiał być to pies służbowy z sbeckiej imprezy.

  • 115. Data: 2021-04-26 09:57:48
    Od: Runt <r...@e...prv>

    > poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 07:38:19 UTC+2 Runt napisał(a):
    /.../

    > Nie mam psa.
    bo jesteś kundlem! ;-)))
    > Ale ty pizdziak
    zenusiu, jak się miewa twoja asshole? ;-)))
    >vel runt
    C-VEL zenek ;-)))
    >dziura w dupie masz psa w rodzinie.
    nic z tego zenusiu,
    to twój stary był psem, a dokładniej ORMO-wcem. ;-)))
    >Ciesz się że nie szczekasz,
    zenusiu, daj glos! i do budy! do budy kundlu! ;-)
    >na takie imprezy za kase twoja babka matkę prowadzała.
    od mojej babki i matki WARA ty skończony degeneracie!
    >Patrząc na twoją zaciekłość
    zenusiu - takie coś ";-)" nie oznacza zaciekłości a kpinę z ciebie ty
    nadęty durniu! ;-)))
    > musiał być to pies służbowy z sbeckiej imprezy.
    zenusiu, projekcja. twoja "mame" i "babe" też były w ORMO. Tak jak twój
    "tate" i ty.

    zrób sobie zenusiu lewatywę i nie obsrywaj grup zwanych "dyskusyjnymi".
    ;-)))

    --
    Runt

  • 116. Data: 2021-04-26 15:27:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 26 kwietnia 2021 o 09:57:50 UTC+2 Runt napisał(a):
> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Produkujesz się jak eunuch. Nic z produkcji nie wychodzi. Prawie wszyscy mają cię w
    kfie a ja nie czytam co piszesz.

  • 117. Data: 2021-04-26 17:51:47
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Produkujesz się jak eunuch. Nic z produkcji nie wychodzi. Prawie wszyscy mają cię w
    kfie a ja nie czytam co piszesz.

    "Łżesz jak bura suka".

  • 118. Data: 2021-04-27 08:05:11
    Temat: Re: eunuch zenus w burdelu
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-04-26 o 15:27, karaluch Zenek Kapelinder pisze:
    --

    > Produkujesz się jak eunuch.
    zenusiu, ze swoją ropiejąca łechtaczką jesteś 100% eunuchem ;-)))
    >Nic z produkcji nie wychodzi.
    to się przyłóż! ;-)))
    >Prawie wszyscy
    skąd wiesz? ;-)))
    > mają cię w kfie
    tylko ty nie... ;-)) masochista! masochista! ;-)))
    > a ja nie czytam co piszesz.
    POważnie? Liczyłeś litery? ;-)))

  • 119. Data: 2021-04-27 08:05:14
    Temat: Re: zenuś family tree
    Od: Runt <r...@e...prv>

    w kfie a ja nie czytam co piszesz.
    > Nie nazywaj użytkownik innych imieniem swojej matki.
    twoja "mame" i "babe" też były w MO ORMO. Tak jak twój "tate" i ty. Na
    MO mówiono "psy", a ORMO "kundle". wniosek jesteś mieszańcem psa/suki z
    kundlem! c.b.d.u. ;-))))))