  • 91. Data: 2021-04-23 06:43:27
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 21:50 Marcin N <m...@o...pl> pisze:

    > Na razie to rozumiem, że próbujesz się kreować na zblazowanego
    > milionera, który ma dom tak duży, że nie umie doliczyć się pokoi.
    >
    > Twoja sprawa, ale nie próbuj udawać, że znasz moje przekonania.

    Ja ma 156m2 wszystkiego i sypialnię o powierzchni 13m2 :-)
    Jestem za duzy sknera aby wydawać pieniądze na zbytki.
    Ale każdy ma inne potrzeby i ja to rozumiem.

    TG

  • 92. Data: 2021-04-23 06:44:50
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 01:49 KIKI <y...@p...uu> pisze:

    > Ten 1234 to strasznie droga sprawa.
    Drogi i niebezpieczny w obsłudze, ale mafia zadecydowała i szaraczki muszą
    się dostosować.

    TG

  • 93. Data: 2021-04-23 06:46:03
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 06:43 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Ja ma 156m2 wszystkiego

    176m2 miało być

  • 94. Data: 2021-04-23 08:38:40
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.04.2021 06:46, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    > 176m2 miało być

    A bez garażu i strychu podałem. Moje metry były tylko po parterze ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 95. Data: 2021-04-23 08:44:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 23 Apr 2021 06:44:50 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Drogi i niebezpieczny w obsłudze, ale mafia zadecydowała i szaraczki muszą
    > się dostosować.
    >
    > TG

    Sądzisz że:
    1.To bzdura że ultrafiolet robi raka
    2. To bzdura że stare gazy chłodnicze niszczą warstwę ozonową
    a. bo nie nieszczą
    b. bo nie istnieje
    3. Owszem istnieje ale to kosmici ją podkradają
    4. Mafia robi na złość ludziom lubiącym się opalać

    Ciekawe, pod czym się podpisujesz. A może jeszcze pod czymś innym? No
    ale czego się spodziewać pod kimś kto robi darmową reklamę Operze,
    skądinąd bardzo fajnemu mailerowi, nie umiejąc wyłączyć jej natywnej
    stopki i zamiast niej umieścić tam swojego podpisu.

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 96. Data: 2021-04-23 08:45:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 22.04.2021 11:51, Pete wrote:

    > No jakoś tak. Ten sezon zakończony 1 kwietnia to niecałe 2300m3

    > Na usprawiedliwienie dodam że mam ponad 100m2 okien (o?o)

    Właśnie sobie zdałem sprawę, że PC nie dostarcza przecież tyle ile z
    sieci pobierze tylko więcej. A ja te moje 3GWh to z licznika podałem ;-)

    Mea culpa

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 97. Data: 2021-04-23 08:47:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    Sądzisz że:
    1.To bzdura że ultrafiolet robi raka
    2. To bzdura że stare gazy chłodnicze niszczą warstwę ozonową
    a. bo nie niszczą

  • 98. Data: 2021-04-23 08:53:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 23 kwietnia 2021 o 08:38:41 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):

    > A bez garażu i strychu podałem. Moje metry były tylko po parterze ;-)
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz
    Ciekawe jak się będziesz śmiał po wprowadzeniu podatku katastralnego. Strych i garaż
    też będą opodatkowane.

  • 99. Data: 2021-04-23 09:24:28
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .04.2021 o 08:47 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > Sądzisz że:
    (...)

    Sądzę, że to mafia lobbowała za wprowadzeniem tego czynnika, mając w
    d..pie ekologię i środowisko.
    KE ma takies samo zdanie na ten temat, wszczeła postępowanie - poszukaj w
    necie.

    Co do czynnika - naprawdę uważasz, że nie ma aktualnie nic lepszego dla
    środowiska i użytkowników aut niż to? -

    "HFO-1234yf jest mniej szkodliwy dla środowiska od dotychczas stosowanego
    chłodziwa, jednak w przeciwieństwie do niego jest palny. Co gorsza: ulega
    samozapłonowi w temperaturze 405oC (761?F). Dodatkowo zwraca się uwagę na
    efekt uboczny spalania jakim jest wydzielanie się fluorowodoru, który to w
    połączeniu z wodą np. użytą do zgaszenia płomienia, tworzy trujący i
    groźny kwas fluorowodorowy. Fluorowodór to podstępnie działająca trucizna
    - z łatwością przenika do organizmu, także przez skórę, doprowadzając do
    śmierci człowieka, o ile nie zostanie on poddany natychmiastowym zabiegom
    ratowniczym. Przenikając z komory silnika przez układ wentylacyjny do
    wnętrza auta, z łatwością trawi elementy wykonane z tworzywa a nawet...
    szkło!"

    TG

  • 100. Data: 2021-04-23 09:31:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    > skądinąd bardzo fajnemu mailerowi, nie umiejąc wyłączyć jej natywnej
    > stopki i zamiast niej umieścić tam swojego podpisu.

    Skąd wiesz, że robię DARMOWĄ reklamę? Co Cię to w ogóle obchodzi?
    Skąd wiesz, że nie umiem tego wyłączyć i dlaczego miałbym umieszczać tam
    swój podpis?
    Bo Ty tak chcesz? Nie spinaj się tak, szkoda życia i zdrowia.

    TG