  • 11. Data: 2021-09-15 23:53:44
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 15 września 2021 o 21:28:49 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > samochody, a później uciekasz z miejsca? Czy już masz sądowy zakaz jazdy
    > na rowerze?
    >
    > Pisałeś też, że masz problem z mamą po śmierci ojca. Kobieta nie chce,
    > abyś sprzedał dom w którym ona mieszka. Chciałeś się jej pozbyć czy też
    > ją przeprowadzić do jakiegoś domu - domu starców? czy przytułku?, aby
    > móc sprzedać jej dom i mieć za co dalej pić.
    >
    > Tylko teraz nie zaprzeczaj, bo sam o tym pisałeś kilka lat temu.
    >
    > Jeżeli już tego nie pamiętasz to poproś jakiegoś wnuczka sąsiada, aby ci
    > poszukał w necie twoich wypowiedzi w których to pisałeś. No chyba, że
    U użyszkodnik odezwała się natura sbeckiego kapusia. Przeszukuje internet żeby
    napisać gdzie trzeba "Uprzejmie donoszę że......"

  • 12. Data: 2021-09-16 03:51:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    środa, 15 września 2021 o 21:28:49 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > .
    > Dlaczego cały czas jesteś taki chamski?

    Wskaż gdzie byłem chamski?
    To przecież była dobra rada z której jak byś skorzystał to układanie styro zajęło by
    Tobie i Twoim kolegom dwa tygodnie mniej czasu.

    > Czy jeszcze jeździsz na rowerze po pijanemu i rozbijasz zaparkowane
    > samochody, a później uciekasz z miejsca? Czy już masz sądowy zakaz jazdy
    > na rowerze?

    Żeby udowodnić Swoją wiarygodność rozumiem że wskazesz stosowne linki/cytaty?
    Bo inaczej potwierdzi się że bajkopisarz jesteś a mówiąc dosadniej zwykły kłamca.
    Ps
    W chamskie pyskówki się z Tobą nie zamierzam wdawać.
    Ale na bzdury które wypisujesz obiecuję w miarę systematycznie reagować.

  • 13. Data: 2021-09-16 06:43:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 03:51, Kris pisze:
    > Wskaż gdzie byłem chamski?
    > To przecież była dobra rada z której jak byś skorzystał to układanie styro zajęło
    by Tobie i Twoim kolegom dwa tygodnie mniej czasu.

    Poproś jakiegoś gimnazjaliste(chyba że Sam potrafisz) aby wyfiltrował 50 Twoich
    ostatnich postów na tej grupie.

> [...]
    > W chamskie pyskówki się z Tobą nie zamierzam wdawać.
    > Ale na bzdury które wypisujesz obiecuję w miarę systematycznie reagować.

    Znów chlasz? Czy tym razem bierzesz dopalacze?

    Przecież sam o tym pisałeś. Jak chcesz dowodów to poproś jakiegoś
    gimnazjalistę lub wnuka sąsiada to ci odnajdzie.

    Ty jakoś do tej pory nie uwiarygodniłeś ani jednej swojej wypowiedzi, a
    wypisywałeś masę kłamstw na mój temat. Wobec tego nie czuję się
    zobligowany, aby ci cokolwiek udowadniać. Chcesz to sobie udowadniaj i
    szukaj. Każdy user może odnaleźć twoje wypowiedzi, przeczytać i sam
    ocenić co jest prawdą, a co nie jest.

    Teraz wiele osób z forum będzie wiedziało, że masz problemy z alkoholem,
    jeździsz po pijanemu na rowerze i rozbijasz zaparkowane auta. Udowodnij,
    że tak nie było, że nie rozwaliłeś auta jeżdżąc na rowerze.

    Kolejny raz piszesz, że nie chcesz się wdawać ze mną w chamskie
    pyskówki, ale cały czas to robisz. Cały czas prowokujesz nawiązując do
    mnie w każdej wypowiedzi, a co gorsze wymyślasz jakieś brednie i mi je
    przypisujesz. Przy tym jesteś chamski i złośliwy.

    Naprawdę nie wiem co tobą kieruje. Czy ty naprawdę wierzysz w te swoje
    wymyślane historie? Może udaj się z tym do jakiegoś psychiatry, bo z
    tego co widzę to masz jakieś urojenia i bardzo poważne problemy
    psychiatryczne.

    Może postanowiłeś się dobrze bawić moim kosztem? No to może pobawmy się
    razem. Tym razem ja się zaczynam rozkręcać.

    Przy okazji zapytam czy już sprzedałeś ten dom po matce? Co zrobiłeś z
    matką? Wykończyłeś ją czy zamknąłeś w przytułku?

  • 14. Data: 2021-09-16 07:53:00
    Od: nuRt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-15 o 21:28, Uzytkownik pisze:

    > Dlaczego cały czas jesteś taki chamski?

    to proste. musi przypodobac sie zenusiowi. nalezec do jego orszaku. tak
    jak kris i myjka. ci durnie udają ślepych kiedy zenuś bluzga bo boją się
    być zbluzgani kiedy tylko nie przestaną ujadać w rytm zenusiowych poPiS-ów.

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 15. Data: 2021-09-16 08:55:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 16 września 2021 o 06:43:34 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):, Kris pisze:

> [...]
    > jeździsz po pijanemu na rowerze i rozbijasz zaparkowane auta. Udowodnij,
    > że tak nie było, że nie rozwaliłeś auta jeżdżąc na rowerze.

    Linka daj na poparcie powyższego bo ja twierdzę że jesteś bajkopisarz i kłamca.
    Daj linka to się uwiarygodnisz.
    Kłamco.

  • 16. Data: 2021-09-16 09:09:03
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 08:55, Kris pisze:

    > Linka daj na poparcie powyższego bo ja twierdzę że jesteś bajkopisarz i kłamca.
    > Daj linka to się uwiarygodnisz.
    > Kłamco.

    Krzysiu nie chlej już więcej i nie wsiadaj na rower po pijanemu. Traktuj
    to jak dobrą radę.

    Odpowiedz jeszcze jak tam z tą chatą co to chciałeś sprzedać, aby
    przepić? Co z matką zrobiłeś? Dałeś do przytułku?

    Poza tym dlaczego jesteś taki chamski?

  • 17. Data: 2021-09-16 09:53:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 16 września 2021 o 09:09:20 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    >
    > Odpowiedz jeszcze jak tam z tą chatą co to chciałeś sprzedać, aby
    > przepić? Co z matką zrobiłeś? Dałeś do przytułku?

    Czyli potwierdziło się że jesteś grupowym kłamcą.
    No chyba że linka/cytat do Swoich rewelacji zapodasz to zweryfikujemy.
    Kłamco

  • 18. Data: 2021-09-16 11:38:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 09:53, Kris pisze:

    > Czyli potwierdziło się że jesteś grupowym kłamcą.
    > No chyba że linka/cytat do Swoich rewelacji zapodasz to zweryfikujemy.
    > Kłamco

    Czyli potwierdziłeś, że samemu jesteś kłamcą, bo ty nie masz w zwyczaju
    uwiarygadniać swoich kłamstw linkami czy cytatami.

    Czy jestem kłamcą czy nie to się okaże, ale z całą pewnością nie jestem
    oszustem takim jak ty.

    Zakładasz fikcyjne konta na FB tylko po to, aby sprzedawać ludziom
    jakieś rupieci prawdopodobnie po to, aby ich oszukiwać, a ponadto, żeby
    nie zapłacić podatku dochodowego. Samemu też kupujesz i prawdopodobnie
    nie płacisz podatku PCC2

    Przypomnij też jak to było z twoim teściem, któremu miałeś wykonać
    usługę w postaci rozbiórki starego pieca kaflowego. Tak przynajmniej
    zrozumiałem twoją wypowiedź w tamtym temacie. Jesteś tak pazerny, że
    potrafisz "kroić" najbliższą rodzinę. W tym przypadku rodziców swojej
    żony. Stwierdziłeś wtedy, że za 300zł to tego nie będziesz rozbierał i
    znosił z 2 piętra i utylizował. Wtedy twój teść wynajął dwóch lokalnych
    "Mietków" i chyba cię pogonił. Mam nadzieję, że cię pogonił, bo byś go
    prawdopodobnie "wykolegował" tak jak swoją matkę i sprzedał jego
    mieszkanie, aby móc za co chlać. Choć pewien jestem, że jednak
    "wykolegowałeś" teścia i przepisałeś mieszkanie na siebie, a teraz
    jesteś wielkim panem prezesem 12-rodzinnej wspólnoty mieszkaniowej.

    Handlujesz przez FB jak się domyślam na czarno, oszukując państwo na
    podatkach. Jestem tego pewien, że oszukujesz, bo twój negatywny stosunek
    do prawa wielokrotnie przedstawiałeś na forum. Poza tym tylko nieuczciwi
    zakładają fikcyjne konta, aby handlować. Wykonujesz usługi wymiany
    kotłów. W zeszłym roku, a dokładniej 17 października 2020r. wykonałeś u
    rzekomego "kolegi" usługę polegającą na demontażu kotła miałowego i
    montażu kotła gazowego. Przyznaj się ile skasowałeś za tę usługę?
    Zapłaciłeś podatek dochodowy od tej usługi? Spisaliście chociaż umowę o
    dzieło, którą powinieneś rozliczyć w tym roku przy rozliczeniu rocznym PIT?

    Wkurwia mnie jako przedsiębiorcę, że tacy jak ty psują rynek, wykonują
    usługi bez stosownych uprawnień, byle jak i bezmyślnie i bez
    odprowadzania należnych podatków, a do tego jeszcze obsrywając
    porządnych przedsiębiorców na forach dyskusyjnych.

    Krzysiu powiem ci tylko, że przegiąłeś już pałę pisząc swoje brednie i
    głupie insynuacje na forach dyskusyjnych i przypierdalając się ciągle do
    mnie. Chcesz wojny to ją będziesz miał. Do tej pory byłem powściągliwy,
    ale twoja miarka już się przebrała.

  • 19. Data: 2021-09-16 12:56:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 16 września 2021 o 11:38:35 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    .

> [...]
    > głupie insynuacje na forach dyskusyjnych i przypierdalając się ciągle do
    > mnie. Chcesz wojny to ją będziesz miał. Do tej pory byłem powściągliwy,

    Rozpisales się jak zwykle, bez ładu i składu a ja ciągle czekam na linka odnośnie
    jazdy rowerem.
    Dasz linka/ cu czy przeprosisz?
    Kłamco i bajkopisarzu

  • 20. Data: 2021-09-16 15:12:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 12:56, Kris pisze:
> [...]
    > .
    > Rozpisales się jak zwykle, bez ładu i składu a ja ciągle czekam na linka odnośnie

    Może ja to napisałem 18 sierpnia 2017r. o godz. 21:16 podszywając się
    pod twój nick i odpowiadając Budyniowi: "Rowerem jechałem wiosną,
    lusterko trafiłem z zaparkowanego auta"?

    Po raz kolejny daję ci dobrą radę. Jak się nachlasz to nie wsiadaj na
    rower. Nie będziesz niszczył cudzych aut.

    Przy okazji w tej samej, twojej wypowiedzi dotyczącej pękających
    budynków doradzałeś, aby pociągnąć do odpowiedzialności za ten stan
    kierownika budowy. Ty, wielki przeciwnik jakiegokolwiek nadzoru
    budowlanego, który wylewał na mnie pomyje jak pisałem, że przy
    modernizacjach instalacji gazowych muszą być projekty, kierownik budowy,
    a wykonawca musi mieć stosowne uprawnienia. Ale teraz rozumiem o co w
    tym wszystkim chodzi. Jesteś typowym "panem zenkiem" bez uprawnień, bez
    wiedzy technicznej i prawnej, próbującym zajmować się wymianą kotłów.
    Dlatego takie teksty są ci nie na rękę, bo czytają to twoi potencjalni
    klienci i dzięki temu wiedzą, że odpierdalasz straszne fuchy. To by też
    tłumaczyło dlaczego starasz się niszczyć na grupach konkurencję
    wypisując na ich temat kłamstwa i bzdury - firmy działające legalnie,
    posiadające stosowne uprawnienia i robiące wszystko zgodnie ze sztuką
    oraz zgodnie z przepisami. Po prostu jest ci nie na rękę, że ktoś
    ujawnia publicznie informacje, które obnażają twoją nierzetelność i brak
    kompetencji.

    Dałem ci namiar na tę twoją wypowiedź, a nawet ją zacytowałem. Teraz
    czekam na przeprosiny za nazwanie mnie kłamcą i bajkopisarzem.

    Odpowiedz jeszcze ile skasowaliście za wymianę kotła miałowego na gazowy
    u rzekomego "kumpla"? Jaki dokument wystawiłeś? Czy działałeś legalnie
    czy na czarno?