  • 21. Data: 2021-09-16 16:44:37
    Temat: Re: Fv jako zadaszenie.
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 16 września 2021 o 15:12:38 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    >.
    >
    > Dałem ci namiar na tę twoją wypowiedź, a nawet ją zacytowałem. Teraz
    > czekam na przeprosiny za nazwanie mnie kłamcą i bajkopisarzem.

    No i gdzie tam było o jeździe po pijaku?
    Kłamco
    Jak już ten dość odległy wątek znalazłeś to go przeczytaj. Kulturalna dyskusja, tylko
    Ty jako jedyny z chamskimi odzywkami do Janusza. Sam więc widzisz że większość
    wątków z Twoim udziałem to bezsensowne chamskie kłótnie.
    Opanuj się człowieku, a jak już chcesz chamskie dysputy uskutecznia z to do Runta i
    jego klonów na politykę proponuje się przenieść. Tu pomijając Ciebie i klony Pajdaka
    raczej kulturalne dyskusje bywają.

  • 22. Data: 2021-09-16 22:10:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 16:44, Kris pisze:

    > No i gdzie tam było o jeździe po pijaku?

    A gdzie w tym co napisałem o układaniu styropianu było o pozostawionych
    przedłużaczach i resztkach rur? Gdzie napisałem, że robiłem to
    zarobkowo? Gdzie napisałem, że zajmuję się zawodowo układaniem
    styropianu? Gdzie napisałem, że układaliśmy ponad miesiąc czasu?

    Jakoś kurwa nie miałeś żadnych obiekcji ani skrupułów, aby wymyślać
    głupoty pod moim adresem i pisać je z uporem maniaka jak pojebany w
    każdym wątku, próbując mnie zdyskredytować i ośmieszyć, a do mnie się
    dopierdalasz, że pozwoliłem sobie zrobić dokładnie to samo co ty robisz
    wobec mnie cały czas.

    Zacznij więc od szukania "belki w swoim oku" i przestań chamie wymyślać
    kolejne kłamstwa na mój temat.

    Co do twojej jazdy na rowerze to po prostu: jak mocno napierdolonym
    trzeba być wsiadając na rower, aby ujebać lusterko w zaparkowanym
    samochodzie?

    Albo poproś kogoś z rodziców, aby ci zamontował dodatkowe kółka boczne +
    kija pod siodełkiem i żeby cię pilnowali jak jedziesz na rowerze.

    > Kłamco

    Ja kłamca? Chyba cię już całkiem pojebało.

    Ja nie zakładam tak jak ty na FB kont podając fałszywe dane w celu
    oszukiwania kupujących.

    Póki co nie masz żadnej wiarygodności, bo jesteś zwykłym parszywym
    kłamcą i oszustem, który zakłada fikcyjne konta, aby oszukiwać ludzi.

> [...]
    tylko Ty jako jedyny z chamskimi odzywkami do Janusza. Sam więc widzisz że większość
    wątków z Twoim udziałem to bezsensowne chamskie kłótnie.

    Tak, które zawsze zaczynasz ty lub twój klon.

    Jak zwykle coś insynuujesz powołując się na Janusza. Może powołaj się od
    razu na cały internet debilu. To co jest miuędzy nami to jest między
    nami i nie mieszaj w to innych osób.

    > Opanuj się człowieku, a jak już chcesz chamskie dysputy uskutecznia z to do Runta i
    jego klonów na politykę proponuje się przenieść. Tu pomijając Ciebie i klony Pajdaka
    raczej kulturalne dyskusje bywają.

    Sam się opanuj i w końcu przestań kłamać i wszczynać awantury.

    Chamskie dyskusje z Runtem? Jakoś nie widzę tego, żeby on był chamski.
    To, że nie pozwoli sobie na chamskie zenusiowe zaczepki to inna sprawa,
    ale i tak wyjątkowo kulturalnie się odnosi w stosunku do tego popierdoleńca.

    Ty zaś choć nie jesteś wulgarny to jesteś bardzo chamski. Ale czego tu
    oczekiwać po takim jak ty perfidnym i parszywym kłamcy i oszuście?

    Na koniec pytania:

    Ile ludzi już oszukałeś na FB na fałszywe konto?

    Ile skasowałeś za usługę wymiany kotła miałowego na gazowy?

  • 23. Data: 2021-09-16 22:14:28
    Od: Janusz <j...@o...pl>

> [...]
    jego klonów na politykę proponuje się przenieść. Tu pomijając Ciebie i klony Pajdaka

    Dlatego najlepiej go olewać.

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2021-09-16 22:30:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 22:14, Janusz pisze:

    > Dlatego najlepiej go olewać.

    Dokładnie tylko tego oczekuję, aby kris mnie zaczął olewać i przestał
    się dopierdalać bezpodstawnie. Ale on to taki drugi zenuś, który jak
    kogoś sobie upatrzy to będzie go niszczył na każdym kroku i będzie
    wszczynał awantury.

  • 25. Data: 2021-09-17 07:00:38
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-16 o 22:14, flama zenusia Janusz pisze:

    > Dlatego najlepiej go olewać.

    następny obrońca uciśnionego krzysia, zenusia czy myjki się objawił.
    podoba ci się styl "zenusia"? zacytować coś z jego tffurczości?

    wszystko z pl.soc.polityka jako "głos w dyskusji na temat".

    przykleja się do moich postów jak gówno do kajaka. ;-0)

    "tobie pizdziak vel runt dziura w dupie codziennie kilku zasłużonych
    nazistów w niemieckim burdelu wbija coś w dupę i nie jest to szpilka.
    Masz jakieś inklinacje że cie cudze dupy obchodzą, zwłaszcza męskie
    dupy. Nawet podchodząca ksywkę sobie zrobiłeś, że niby dziurę w dupie
    masz okrągła i po liftingu. A ostatnio zachęcałes zakrętem pewno
    okrężnicy, bo co innego u siebie mógłbyś reklamować."

    "Postaraj się pedale bo nudno się zrobiło. I ojca nie kop po jajach jak
    łapę do szczanie podnosi."

    "Oni mają miesięcznicę a tobie pizdziak vel runt dziura w dupie vel
    zakręt okrężnicy nawet dzień wolny w pracy na miesiączkę nie przysługuje."

    "Z nas dwóch to ty pizdziak vel runt dziura w dupie jesteś ciotą."

    "Raczej 1/30 dniówki. pizdziak nie zarabia to je taki co znajdzie w
    angielskim śmietniku. Oczywiście jak Rumuni mu pozwolą."

    "Za koze jak hans każe to on w niemieckim burdelu dla zadłużonych
    nazistów robi."

    "Dla ciebie pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy roki
    szkolne skończyły się na czwartej klasie podstawówki. Potem tylko szkoły
    specjalne dla przygłupów zaliczałes."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie co najwyżej możesz pana majstra w
    dupę pocałować. Robisz za kolektor spermy w niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów a stawiasz się jak byś kimś był."

    "Już nie zapomnisz mnie. Internet ci nie da zapomnieć. Przeprosisz
    pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy to ci pedale i
    kurwo męska odpuszczę. No może nie całkiem bo ty musisz czuć bat nad
    plecami. I ojca po jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi."

    "Ty pizdziak vel runt dziura w dupie vel zakręt okrężnicy nie masz
    znajomych."

    no kris, myjki, janusze i inni wielbiciele talentu zenusia.
    podoba się wam wasz dzielny idol? utożsamiacie z tym psycholem?
    jezeli tak to jesteście siebie warci. bawcie się dobrze girles.

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 26. Data: 2021-09-17 08:54:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 16 września 2021 o 22:30:04 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    .

    > Dokładnie tylko tego oczekuję, aby kris mnie zaczął olewać
    Ależ od dawna tak robię

    >i przestał się dopierdalać bezpodstawnie.
    Reaguje tylko w momencie jak jesteś chamski, jak zasmiecasz grupę, jak udzielasz
    szkodliwych porad .
    Na chamstwo trzeba reagować a szkodliwe porady prostować.
    A że na kilkadziesiąt Twoich ostatnich postów praktycznie żaden nie był merytoryczny
    to się nie dziw reakcji.
    Tylko w ciągu ostatnich 24 godz chamskie odżywki uskuteczniles do conanie 4 rożnych
    osob na tej grupie(do niektórych kilkakrotnie). zasmieciles kilka wątków.
    Przemysl Swoje zachowanie.

  • 27. Data: 2021-09-17 11:47:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-17 o 08:54, Kris pisze
    > Ależ od dawna tak robię

    Jakoś tego nie widać. Widać natomiast twoje chamskie zaczepki i
    wymyślane przez ciebie kłamstwa. Ale

> [...]

    osob na tej grupie(do niektórych kilkakrotnie). zasmieciles kilka wątków.

    Przestań pierdzielić od rzeczy. Wskaż choć jedną moją wypowiedź, którą
    ciebie lub kogoś sprowokowałem jako pierwszy. Skoro byłeś chamski wobec
    mnie to dostałeś w odwecie to na co zasłużyłeś. Dlaczego ciągle kłamiesz?

    Wskaż, kiedy wobec Janusza byłem niemiły i dlaczego nie chciałem z nim
    dalej dyskutować? Ani mu nie ubliżyłem, ani go nie obraziłem. Zwróciłem
    mu tylko grzecznie uwagę, że się czepia Runta bezpodstawnie, a winowajcą
    jest zenek i na tym się skończyła nasza dyskusja.

    Wypisujesz kłamstwa pod moim adresem, a jesteś tak głupi, że szkoda
    gadać. Zamiast mnie przeprosić i zakończyć te chamskie pyskówki z twojej
    strony to brniesz dalej jak osioł, nie zważając na to, że sam sobie
    robisz krzywdę.

    To jak w końcu? Dowiem się czy ten kocioł wymieniałeś na czarno czy też
    wystawiłeś jakiś dokument i odprowadziłeś należyty podatek?

    Posiadasz stosowne uprawnienia, aby móc legalnie zamontować taki kocioł?
    W tym przypadku wykonawca musi posiadać przynajmniej Gazowe Świadectwa
    Kwalifikacyjne E i D, aby wykonać podłączenie do istniejącej instalacji
    i móc przeprowadzić próbę szczelności. Ponadto aby móc przeprowadzić
    próbę szczelności trzeba mieć do tego odpowiedni zestaw z manometrem
    odpowiedniej klasy i zakresie, posiadający świadectwo legalizacji oraz
    pompkę. Tak stanowi prawo.

    Skoro nie odpowiadasz na moje pytanie to znaczy, że robiłeś to na
    czarno, uszczuplając budżet państwa o należyty podatek. Przy tym psujesz
    rynek instalatorski, bo zaniżasz (dumpingujesz) ceny, gdyż nie
    odprowadzasz podatków od wykonanych usług, a ponadto robisz niezgodnie
    ze sztuką. Nie masz pojęcia o instalacjach. Świadczy o tym choćby temat
    w którym udowodniłem ci, że nawet nie umiesz dobrać naczynia
    przeponowego do instalacji.

    Poza tym wyjaśnij mi te kwestie kilku twoich kont na FB, gdzie podałeś
    fikcyjne dane na których prowadzisz handel. W jakim celu to zrobiłeś?
    Podejrzewam, że zrobiłeś to, ponieważ jesteś internetowym oszustem lub
    paserem sprzedającym rzeczy pochodzące z kradzieży. Żaden uczciwy
    człowiek nie zakłada kont na których prowadzi działalność handlową
    podając fałszywe dane. Wiesz, że za coś takiego grożą stosowne paragrafy?

    Sprzedając jakiś towar czy to nowy czy używany zawierasz umowę
    kupna-sprzedaży jesteś zobowiązany ustawowo do podawania prawdziwych
    informacji. Jeżeli zawierasz taką umowę kupna-sprzedaży na fikcyjne dane
    to kodeks karny przewiduje za taki czyn nawet do 5 lat więzienia.
    Poczytaj sobie ustawę o podatku od towarów i usług oraz kodeks karny.

    Poza tym naruszasz regulamin FB, który jednoznacznie określa:

    3. Zobowiązania użytkownika na rzecz Facebooka i naszej społeczności

    Świadczymy wspomniane usługi na rzecz użytkownika i innych osób w ramach
    realizacji naszej misji. W zamian za to użytkownik bierze na siebie
    następujące zobowiązania:
    1. Kto może korzystać z Facebooka
    Nasza społeczność jest bezpieczniejsza i bardziej odpowiedzialna, kiedy
    za komentarzami i działaniami stoją prawdziwe osoby. Dlatego wymagamy od
    naszych użytkowników:

    *
    posługiwania się imieniem i nazwiskiem, których używają na co dzień;
    *
    podawania dokładnych informacji na swój temat;
    *
    tworzenia tylko jednego konta (własnego) i używania osi czasu do
    własnych celów;
    *
    nieudostępniania hasła, nieumożliwiania innym korzystania z własnego
    konta na Facebooku i nieprzenoszenia własnego konta na Facebooku na
    inną osobę (bez naszej zgody).

    Zakładając kilka kont z fikcyjnymi danymi naruszyłeś 2 punkty regulaminu
    FB. Za co FB powinien ci natychmiast pozamykać wszystkie konta i sprawę
    skierować do prokuratury, że konta te mogły służyć do działalności
    przestępczej i z całą pewnością FB to zgłosi, kiedy odkryje, że używasz
    kilku kont z fikcyjnymi danymi, bo w przeciwnym przypadku bierze na
    siebie odpowiedzialność za ewentualne przekręty.

  • 28. Data: 2021-09-17 11:54:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 września 2021 o 08:54:24 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    osob na tej grupie(do niektórych kilkakrotnie). zasmieciles kilka wątków.
    On przemyślał. Napisał ze z własnej woli założył kilka kont żeby się pod nimi
    dopierdalac. Za komuny jego listy zaczynały się od "Uprzejmie donoszę".

  • 29. Data: 2021-09-17 11:58:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 września 2021 o 11:47:15 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > kilku kont z fikcyjnymi danymi, bo w przeciwnym przypadku bierze na
    > siebie odpowiedzialność za ewentualne przekręty.
    Jak znam życie to napisałeś do nich list zaczynający się od " Uprzejmie donoszę...."

  • 30. Data: 2021-09-17 16:49:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    > Jak znam życie to napisałeś do nich list zaczynający się od " Uprzejmie

    Donoszenie to było za twoich czasów jak było UB. Obecnie nie ma
    donoszenia, jest sygnalizowanie.

    https://www.prawo.pl/biznes/kim-jest-sygnalista,5071
    81.html