  • 1. Data: 2021-09-13 14:00:00
    Temat: Ocena instalacji fotowoltaicznej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    ... a raczej propozycji cenowej:

    Instalacja 6,2kW
    panele Longi 14szt
    falownik solis 8kw
    Istalacja na płaskim dachu

    Koszt 23500brutto.

    Niestety rzad stawia nas w sytuacji ze albo teraz albo na razie
    odpuscic.

    Jakie opinie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 2. Data: 2021-09-13 14:15:57
    Temat: Re: Ocena instalacji fotowoltaicznej
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 13/09/2021 14:00, Budzik wrote:
    > Niestety rzad stawia nas w sytuacji ze albo teraz albo na razie
    > odpuscic.

    Kup więc 2kWp (chyba tyle najmniej) z docelowym falwonikiem 10kW.

    Załapiesz się na prosumenta, a dołożysz jak stanieją.

  • 3. Data: 2021-09-13 14:18:04
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-09-13 o 14:00, Budzik pisze:
    > ... a raczej propozycji cenowej:
    >
    > Instalacja 6,2kW
    > panele Longi 14szt
    > falownik solis 8kw
    > Istalacja na płaskim dachu
    >
    > Koszt 23500brutto.
    >
    > Niestety rzad stawia nas w sytuacji ze albo teraz albo na razie
    > odpuscic.
    >
    > Jakie opinie?

    Brać, ja kupowałem na wiosnę i mam niby 2.1kzł/kW ale po dachu skakać
    muszę sam :(
    W przyszłym roku popyt spadnie co spowoduje chwilowy spadek a potem
    wzrost cen paneli. O ile 'wejdzie' to co zapowiadają.

    --
    Janusz

  • 4. Data: 2021-09-13 14:22:28
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 September 2021 at 14:18:06 UTC+2, Janusz wrote:

> [...]
    > W przyszłym roku popyt spadnie co spowoduje chwilowy spadek a potem
    > wzrost cen paneli. O ile 'wejdzie' to co zapowiadają.

    Chińczyk produkuje panele w cenie 0,30 $/W od 5 lat
    i cena spada a nie rośnie.

    Przed wielu laty cena była 10$/W

  • 5. Data: 2021-09-13 17:28:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 14:00:02 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > ... a raczej propozycji cenowej:
    >
    > Instalacja 6,2kW
    > panele Longi 14szt
    > falownik solis 8kw
    > Istalacja na płaskim dachu
    >
    > Koszt 23500brutto.
    >
    > Niestety rzad stawia nas w sytuacji ze albo teraz albo na razie
    > odpuscic.
    >
    > Jakie opinie?
    Z grubsza licząc zwruci się Tobie ta inwestycja po 8 latach.
    24000(panele)/3000(roczne rachunki za prąd bez paneli)
    Decyzja nalezy do Ciebie

  • 6. Data: 2021-09-13 17:32:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    poniedziałek, 13 września 2021 o 17:28:40 UTC+2 Kris napisał(a):

    > zwruci się

    Sorry

  • 7. Data: 2021-09-13 17:59:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 14:00 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > ... a raczej propozycji cenowej:
    >
    > Instalacja 6,2kW
    > panele Longi 14szt
    > falownik solis 8kw
    > Istalacja na płaskim dachu
    >
    > Koszt 23500brutto.
    >
    > Niestety rzad stawia nas w sytuacji ze albo teraz albo na razie
    > odpuscic.
    >
    > Jakie opinie?

    3,8kPLN za 1kWp - dobra cena. Jak masz jeszcze miejsce to rozważ większy
    falownik (10kw).
    Dopłata do falownika teraz - nie zabije Cię finansowo.

    TG

  • 8. Data: 2021-09-13 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Z grubsza licząc zwruci się Tobie ta inwestycja po 8 latach.
    > 24000(panele)/3000(roczne rachunki za prąd bez paneli)
    > Decyzja nalezy do Ciebie

    Moje pytanie dotyczyło ceny za taki zestaw wraz z instlaacja.

    Z innej firmy dostałem wycene na kwote podobną ale na panelach Risen i
    falowniku sofar solar.

    Co bedzie lepsze? Wszystko jedno?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 9. Data: 2021-09-13 20:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > 3,8kPLN za 1kWp - dobra cena. Jak masz jeszcze miejsce to rozważ
    > większy falownik (10kw).
    > Dopłata do falownika teraz - nie zabije Cię finansowo.

    Dopytam, masz racje.

    Z innej firmy podobna cena na panelach Risen i falowniku Sofar Solar.

    Co lepsze?

    BTW co w koncu z tymi przepisami? One juz sie zmieniły i do konca roku
    trzeba zamontować zeby liczyło sie po starych zasadach czy na razie to
    tylko gadanie i jeszcze nic nie jest pewne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 10. Data: 2021-09-14 07:38:37
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-13 o 17:28, głąb Kris pisze:

    > Z grubsza licząc zwruci się

    zwrÓci tumanie! ;-)

    > Tobie ta inwestycja po 8 latach.

    CI, a nie Tobie. i nie po 8 latach tylko po 8 "rokach" - (c) zenuś!

    --
    Runt