  • Data: 2020-08-08 19:05:35
    Temat: Historyczna pralka automatyczna
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś pamięta może, jakie były dostępne pralki we wczesnych latach
    80. w Polsce?

    Pamiętam, że u mnie w domu rodzinnym pojawiła się wtedy pierwsza pralka
    automatyczna, nie mogę sobie przypomnieć jej nazwy, a nie ma co do tego
    zgodności pośród żyjących świadków. Wg mnie nie był to Polar,
    ewentualnie był to produkt Polarowski, ale bez żadnej nazwy na froncie.
    Miała chyba dwa pokrętła do ustawiania programu i wysuwaną szufladę na
    proszek. Na pewno miała program "bio", bardzo długo piorący. Zawsze
    wydawało mi się, że to była czeska pralka, ale ktoś inny pamięta, że
    włoska. To tyle, co pamiętam. ;) Ktoś podpowie?

    Trochę podobna do tej na tym zdjęciu, może nawet to ta, ale tu nie widać
    nazwy, a opisy się nie zgadzają:
    https://tech.wp.pl/wszyscy-to-mieli-w-prl-6035074120
    692865g/7

    Ewa