  • Data: 2020-08-09 15:12:48
    Temat: Re: Historyczna pralka automatyczna
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > W necie jest dużo informacji na jej temat, łącznie ze zdjęciem
    > tabliczki znamionowej:
    >
    > https://st-lento.pl/adpics/large/12_2018/27/9149c6_d
    o-pralka-beben-krzyzak-kondensator-tamat-500-tatrama
    t-popra-zdjecia.jpg

    > Jak najbardziej Tatramat národní podnik Poprad, typ "TAMAT 500".

    No, jak ktoś potrafi szukać! Dzięki. Jak u mnie wskoczył ten YT, to już
    nic więcej się nie chciało wyszukiwać.

    Ale roku produkcji nie umiem tam wyczytać. Może w tej instrukcji w PDF
    będzie.

    > Da się ściągnąć nawet instrukcję obsługi w PDF.
    >
    > Ja wcześniej też zasugerowałem się w poszukiwaniach tymi dwoma
    > pokrętłami. Ale taką pralkę to ja dobrze kojarzę -- nawet widziałem
    > ją niedawno u kogoś w domu letniskowym, w dobrym zdrowiu przebywała
    > tam na emeryturze.

    Nasza też długo działała. Ale skakała po całym mieszkaniu przy
    wirowaniu. Poza tym w pewnym momencie swojego żywota została oklejona
    pod kolor mebli, stąd trochę zatarł mi się w pamięci jej wygląd.

    Ewa