  • Data: 2020-10-26 14:00:27
    Temat: Re: Historyczna pralka automatyczna
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wygląda jak Polar Bio.
    Byliśmy nieszczęśliwymi użytkownikami takiej pralki - w naszym egzemplarzu psuło się
    wszystko bez wyjątku.
    Gdy po latach kupiłem rodzinie Wiatkę, to było jak Łada po Mikrusie.
    Wiatka też nie była jakaś super - obydwie pralki miały niską prędkość wirowania
    (350-400 obr./min.), przez co pranie w łazience w
    bloku bardzo długo schło.
    Gdy zobaczyłem w sklepie Whirlpool 1100 obr/min (1200 obr./min.?) od razu na niego
    zmieniłem.

    Co do komuny istniała też pralka mini ładowana od góry składana z części firmy
    Blomberg - trudna do kupienia, elity (dyrektorzy
    itp.) się łapały a i to nie wszyscy.
    W rodzinie były też dwie pralki Candy z Peweksu czy Baltony - dobre, choć po latach
    zaczynał przeciekać kołnierz gumowy (fartuch) i
    trzeba było stawać na głowie żeby to kupić.

    -----
    > Wg mnie nie był to Polar, ewentualnie był to produkt Polarowski, ale bez żadnej
    nazwy na froncie.