  • 11. Data: 2014-03-27 21:11:41
    Temat: Re: Jak usunąć wiloć?
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 27 marca 2014 21:00:04 UTC+1 użytkownik Jeffrey napisał:

    > wentylator to chyba jeden z lepszych pomysłów, może być taki z farelki
    >
    > to łatwiej go wycelować
    >

    > jeffrey

    Wystarczy. ja bym nie grzał ciepłym powietrzem. Takie coś powinno wysychać wolno.
    Mniejsze ryzyko związane z grzybami itp. Wstawił bym w dziurę wentylator taki jak
    jest w zasilaczu w komputerze. I niech mieli powietrze do jesieni. Oczywiście wylot
    powietrza musi gdzieś u góry być.

  • 12. Data: 2014-03-28 07:42:54
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    >Wystarczy. ja bym nie grzał ciepłym powietrzem. Takie coś powinno wysychać wolno.

    Powinno bo kogutek sobie tak wymyslil?

    > Mniejsze ryzyko związane z grzybami itp.

    A jasne.

    >stawił bym w dziurę wentylator taki jak jest w zasilaczu w komputerze
    >. I niech mieli powietrze do jesieni. Oczywiście wylot powietrza musi gdzieś u góry
    być.

    Niech mieli powietrze do jesieni i systematycznie rozsiewa zarodniki po chalupie.
    Super porada. Za lekarza mu zaplacisz?

    Nie dosc, ze jestes za tepy, zeby poprawnie lamac linie piszac na newsy i nie
    rozumiesz
    co do ciebie sie mowi, to do tego sadzisz ortografy i bzdety doradzasz.

  • 13. Data: 2014-03-28 13:29:40
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 28 marca 2014 07:42:54 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

> [...]
    rozumiesz

    > co do ciebie sie mowi, to do tego sadzisz ortografy i bzdety doradzasz.

    spierdalaj na bambus.

  • 14. Data: 2014-04-01 16:02:04
    Od: "Citizen" <1...@x...com>

    > Spryskaj Pufasem i dobrze wysusz.
    > Pufas-Specjalistyczny środek usuwający pleśń, glony, algi, grzyby i
    > bakterie.
    > http://chemko.pl/pl/p/PUFAS-Spray-Plesniobojczy-500m
    l/1385
    > http://budowlaniec.radom.pl/227.htm

    Byłby to pewnie znakomity środek i wcale nie jest taki bardzo drogi,
    ale są problemy.
    Otwór jest niewielki, a dodatkowo wanna jest od spodu i boków
    wyłożona pianką (ocieplającą?), taki rodzaj "baranka", przez co
    nie ma możliwości spryskania całej przestrzeni wkładając pojemnik
    przez ten otwór, o ile w ogóle się zmieści razem z dłonią, żeby naciskać.
    Dodatkowo mam podstawy przypuszczać, że najwięcej wilgoci zgromadziło
    się przy przeciwległym rogu wanny w stosunku do rogu przy którym jest
    otwór. Prawdopodobnie tam podłoże trochę opada.
    W tej sytuacji potrzebny byłby jakiś przewód lub wąż, który można by
    włożyć głęboko pod wannę, ale wtedy nie wiem jak można by taki środek
    rozpryskać.
    Włożenie takiego przewodu byłoby możliwe, bo w celu zlokalizowania
    przecieku był wkładany przewód z kamerą i spełniło to swoją rolę.
    Na szczęście okazało się, że przyczyną dostawania się wody pod wannę
    była nieszczelność silikonu pomiędzy brzegiem wanny a ścianą nad wanną,
    po której spływała woda podczas korzystania z prysznica.. Nie trzeba było
    więc niszczyć płytek żeby usunąć przyczynę.

    O zdjęciu obudowy wanny nie ma mowy.

    Może ktoś miał taki problem i ma jakiś "patent"?

    Pozdrawiam
    Citizen

  • 15. Data: 2014-04-01 16:59:24
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:533ac6d1$0$2150$65785112@news.neostrada.pl,
    *Citizen* <1...@x...com> typed:

    > W tej sytuacji potrzebny byłby jakiś przewód lub wąż, który można by
    > włożyć głęboko pod wannę, ale wtedy nie wiem jak można by taki środek
    > rozpryskać.

    Hmm, przelej zawartość butelki do opryskiwacza (jak nie masz, to pożycz
    sobie) i dokonaj dezynfekcji ;-)
    http://allegro.pl/opryskiwacz-kwazar-orion-12l-24h-g
    warancja-5-lat-i4073818304.html

    --
    Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Expert-Consumer]
    http://mvp.microsoft.com/en-us/mvp/Piotr%20Palusinsk

  • 16. Data: 2014-04-01 17:17:22
    Od: "Citizen" <1...@x...com>

    > Hmm, przelej zawartość butelki do opryskiwacza (jak nie masz, to pożycz
    > sobie) i dokonaj dezynfekcji ;-)
    > http://allegro.pl/opryskiwacz-kwazar-orion-12l-24h-g
    warancja-5-lat-i4073818304.html

    To z pewnością jest to czego potrzebuję. :-)
    W tej chwili nie mam pojęcia gdzie taki opryskiwacz pożyczyć, bo kupować
    na jednorazową akcję (mam nadzieję, że nie będzie powtórki z usuwaniem
    wilgoci)
    nie warto.
    Muszę popytać, może ktoś ma lub może jest jakaś wypożyczalnia.

    Dziękuję i pozdrawiam
    Citizen

  • 17. Data: 2014-04-01 17:47:44
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:533ad877$0$2359$65785112@news.neostrada.pl,
    *Citizen* <1...@x...com> typed:

> [...]
    > wilgoci)
    > nie warto.
    > Muszę popytać, może ktoś ma lub może jest jakaś wypożyczalnia.

    Każdy ogrodnik, sadownik jak i rolnik, takie urządzenie posiada.
    Pewnie też są w wypożyczalniach http://bit.ly/1jUqoIu

  • 18. Data: 2014-04-01 18:23:09
    Od: "Citizen" <1...@x...com>

    warancja-5-lat-i4073818304.html

    > Każdy ogrodnik, sadownik jak i rolnik, takie urządzenie posiada.
    > Pewnie też są w wypożyczalniach http://bit.ly/1jUqoIu

    Miło, że pomagasz, ale nie musisz być od razu złośliwy.
    Nie pisałem, że nie wiem jak znaleźć, tylko że będę musiał znaleźć.
    Kumasz różnicę?

    Citizen

  • 19. Data: 2014-04-01 18:43:36
    Od: Piotr Palusiński <p...@i...wp.pl>

    In news:533ae7e2$0$2150$65785112@news.neostrada.pl,
    *Citizen* <1...@x...com> typed:

    > Miło, że pomagasz, ale nie musisz być od razu złośliwy.

    Spoko, nie było to moją intencją ;-)

  • 20. Data: 2014-04-03 23:37:19
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 1 Apr 2014 16:02:04 +0200, Citizen napisał(a):

> [...]
    > nie ma możliwości spryskania całej przestrzeni wkładając pojemnik
    > przez ten otwór, o ile w ogóle się zmieści razem z dłonią, żeby naciskać.

    Pozostaje formalina - ale potem długie wietrzenie.