  • 1. Data: 2016-04-18 20:09:15
    Temat: Jaka tania kosiarka elektryczna ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Potrzebna mi jest kosiarka na jakieś 200-300m^2 trawnika.
    Trochę "trochę"normalnego trawnika, trochę trawy na ażurowym podjeździe,
    trochę pomiędzy krzewami i kwiatkami.
    Chciałbym wydać do 300zł czy da się coś w tej cenie kupić w markecie co
    wytrzyma z 5 sezonów ? Wcześniejsza, najtańsza marketowa wytrzymała z
    10lat - choć co trochę miała jakieś drobne awarie.

    Już napaliłem się na Gardena Powermax 32E z Castoramy - a tu w opiniach
    o niej powtarza się, że ma słabą trwałość - gniazdo łożysk z plastiku.

  • 2. Data: 2016-04-19 09:22:31
    Temat: Re: Jaka tania kosiarka elektryczna ?
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-04-18 20:09, Radek D wrote:
    > Już napaliłem się na Gardena Powermax 32E z Castoramy - a tu w opiniach
    > o niej powtarza się, że ma słabą trwałość - gniazdo łożysk z plastiku.

    Miałem kiedyś kosę gardeny gniazdo było faktycznie z plastiku i się
    lekko stopiło przy 1 koszeniu - szajs.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2016-05-17 14:02:29
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 kwietnia 2016 20:09:43 UTC+2 użytkownik Radek D napisał:
> [...]
    > trochę pomiędzy krzewami i kwiatkami.
    > Chciałbym wydać do 300zł czy da się coś w tej cenie kupić w markecie co

    Od ok 5 sezonów na małym trawniku używam Bosch rotak 320 - przez cały czas kosiarka
    stoi na zewnątrz (pod plandeką) - nadal działa. Myślę, że kupiłbym ją ponownie.

    pablo