  • 1. Data: 2009-02-24 09:03:10
    Temat: Kto grzeje prądem w c.o.?
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    crosspost na dom

    Witam
    Kto ma kocioł elektryczny w domu ok. 150 m2? Jakie macie miesięczne zużycie
    prądu? Od razu mówię, że gazu nie mogę zainstalować. Mam kocioł miałowy,
    palę co 2 dzień, temp. pierwszego dnia 24-22, temp. drugiego dnia 21-19 przy
    zewnętrznej do -10. Chciałbym żadziej chodzić do kotłowni (brak czasu ze
    względu na godziny pracy) po wygaśnięciu kotła miałowego włączałby się
    elektryczny. Mam II taryfę i weekendową i w godzinach taryfy miałby
    działać. Poza tym miał od lipca skoczył z 300 na 550 zł/t. W dzień nikogo
    nie ma w domu, schodzimy się ok. 17-18 i w weekendy wszyscy w domu.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2009-02-24 09:50:02
    Temat: Re: Kto grzeje prądem w c.o.?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    ja grzeje prądem ale PC, ale nim miałem PC grzałem kotłem elektrycznym 12 kW
    (mam do sprzedania ) - zeszła zima była lekka i płaciłem tak 400-500 zł na
    miesiąc - jak przymroziło to i 700 - grzałem w II taryfie, w pierwszej jak była
    potrzeba

  • 3. Data: 2009-02-24 10:10:00
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na miesiąc - jak przymroziło to i 700 - grzałem w II taryfie, w pierwszej

    jaka powierzchnia domu i temp.? jakie przyłącze wymagane do tego kotła i
    jaki to kocioł?
    u mnie elektryczny byłby jako zapasowe źródło ciepła więc o rachunki raczej
    bym się nie martwił

    --=olo=--

  • 4. Data: 2009-02-24 12:22:30
    Od: "rafi" <s...@k...pl>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzień nikogo nie ma w domu, schodzimy się ok. 17-18 i w weekendy wszyscy w

    Ja mam kocioł CO 21 KW
    grzeje na zmiane z kominkiem 24KW z płaszczem wodnym

    jak jest I taryfa włączam kominek (godz 17-22) jak II taryfa piec CO

    w soboty, niedziele grzeje piecem CO
    zuzycie prądu przy tem 22 stopnie w domu na zewnątrz - 10
    150 kilowatów/weekend / dom 250 m2

  • 5. Data: 2009-02-24 13:46:29
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

    > Kto ma kocioł elektryczny w domu ok. 150 m2? Jakie macie miesięczne
    > zużycie
    To bardzo trudno odnieśc do swoich warunków. Mam cwu i co na prąd. W
    miesiące letnie zużywam średnio 1000kWh na miesiąc, zimą 1600kWh Ponad 80%
    to II taryfa. Dom 250m2, kotły elektryczne 8kW+12kW, kominek (spalam ~9mp
    drewna na sezon)

    Pzdr.
    Adam

  • 6. Data: 2009-02-24 18:24:15
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > jaka powierzchnia domu i temp.? jakie przyłącze wymagane do tego kotła i jaki
    > to kocioł?

    180m2 22 stopnie
    przyłącze? nie wiem co masz na myśli
    kocioł to AEG

  • 7. Data: 2009-02-24 19:02:27
    Od: a...@g...com

    On 24 Lut, 19:24, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    Gasper - za ile chcesz sprzedac ten kociolek ? :) Nie zostawiasz sobie
    "na zapas", na wypadek awarii PC ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-02-24 19:18:34
    Temat: Re: Kto grzeje pradem w c.o.?
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    i.googlegroups.com...
    > On 24 Lut, 19:24, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    >
    > Gasper - za ile chcesz sprzedac ten kociolek ? :) Nie zostawiasz sobie
    > "na zapas", na wypadek awarii PC ?

    dalem 2200, za polowe oddam :) - uzywany z 4 miesiace
    na awarie PC mam kominek

  • 9. Data: 2009-02-24 19:25:39
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]
    > On 24 Lut, 19:24, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    >
    > Gasper - za ile chcesz sprzedac ten kociolek ? :) Nie zostawiasz sobie

    Adam toc PC sa bezawaryjne;))
    A teraz powaznie pytanie do Ciebie jako eksperta od PC i styro równiez;)).
    Znajomy stawia domek okolo 150m.kw. gazu nie ma, wegle nie chce(czyli
    dokladnie tak jak Ty) a za komplet PC(robocizna, material) policzyli mu
    72tys. Czy to nie jest kilka razy zawyzona cena?. Pytam powaznie.

    Kris

  • 10. Data: 2009-02-24 19:33:38
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > Znajomy stawia domek okolo 150m.kw. gazu nie ma, wegle nie chce(czyli
    > dokladnie tak jak Ty) a za komplet PC(robocizna, material) policzyli mu
    > 72tys. Czy to nie jest kilka razy zawyzona cena?. Pytam powaznie.

    Mi tez za tyle proponowali. :-)
    Cena ponoc zawyzona, tylko trudno o tansze oferty. :-) Sa PC powietrzne,
    grupowy Marek Dyjor takiej uzywa i ponoc zadowolony. Cena z zasobnikiem nie
    przekracza 20 tys. zl, wiec jest to jakas alternatywa.

    Pozdro.. TK