  • 1. Data: 2021-11-20 20:54:14
    Temat: LEDy z odbłyśnikiem?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Czy istnieją w przyrodzie LEDY z gwintem E14 świecące w kierunku trzonka?
    Takie, które wkręcone do klasycznego żyrandola oświetlały by podłogę a
    nie sufit.

  • 2. Data: 2021-11-20 21:49:50
    Temat: Re: LEDy z odbłyśnikiem?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 20.11.2021 o 20:54, t-1 pisze:
    > Czy istnieją w przyrodzie LEDY z gwintem E14 świecące w kierunku trzonka?
    > Takie, które wkręcone do klasycznego żyrandola oświetlały by podłogę a
    > nie sufit.

    Chodzi Ci o żyrandol świecznikowy?
    Trochę głupio żeby żarówka świeciła w gwint, nie uważasz?
    Tego nawet klasyczne świeczki nie robiły.
    Robotę robi biały sufit odbijając światło aby je rozproszyć po
    pomieszczeniu.

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-11-20 21:58:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:snbjou$av8$1@gioia.aioe.org>
    user t-1 pisze tak:

    > Czy istnieją w przyrodzie LEDY z gwintem E14 świecące w kierunku
    > trzonka? Takie, które wkręcone do klasycznego żyrandola oświetlały
    > by podłogę a nie sufit.

    raczej nie bo ch. by je strzelił od ciepła
    i tak parzą.

    Poza tym klasyczny żyrandol się obraca 5 minut po zakupie
    i świeci prawilnie w podłogę.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 4. Data: 2021-11-20 22:52:02
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 20.11.2021 o 21:49, Irokez napisał:

> [...]
    > Tego nawet klasyczne świeczki nie robiły.
    > Robotę robi biały sufit odbijając światło aby je rozproszyć po

    Jeśli sufit nie malowany od nowości, to mniej robotny jest. Wonczas
    nie oglądamy się na sufit, tylko oglądamy się na takie żarówki:
    https://www.liderlamp.pl/led-zarowka-philips-vintage
    -e14-4w-230v-2700k/

  • 5. Data: 2021-11-21 16:37:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bardzo przydatne do np. lamp typu kreślarskiego, żeby całe światło było odbite od
    klosza, a nie bezpośrednio z żarówki.
    Jeśli znajdziesz (chętniej E27) to daj znać proszę.

    -----

  • 6. Data: 2021-11-21 17:14:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    niedziela, 21 listopada 2021 o 16:37:23 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Bardzo przydatne do np. lamp typu kreślarskiego, żeby całe światło było odbite od
    klosza, a nie bezpośrednio z żarówki.
    > Jeśli znajdziesz (chętniej E27) to daj znać proszę.

    a te ze sklepu, który Collie podał?
    E27 tez niby mają
    https://www.liderlamp.pl/led-zarowka-vintage-e27-5-5
    w-230v-2700k-1/
    https://www.liderlamp.pl/led-zarowka-vintage-e27-5-5
    w-230v-2700k-2/

    BTW w sumie to chyba wystarczy od dołu folią alu okleić, lub lusterko zamontować,
    efekt podobny ;)

    lub https://allegro.pl/oferta/zarowka-osram-mirror-silve
    r-srebrna-6-5w-650lm-e27-10555078857

  • 7. Data: 2021-11-21 19:16:03
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W niedzielę, 21.11.2021 o 17:14, WS napisał:

    > BTW w sumie to chyba wystarczy od dołu folią alu okleić, lub lusterko zamontować,
    efekt podobny ;)

    Rasowi druciarze sięgną po znaną od lat srebrzankę do pieców.

  • 8. Data: 2021-11-23 20:57:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-11-20 o 22:52, Collie pisze:

    > Jeśli sufit nie malowany od nowości, to mniej robotny jest. Wonczas
    > nie oglądamy się na sufit, tylko oglądamy się na takie żarówki:
> [...]

    dzięki.
    Należało szukać "żarówka lustrzana LED"

  • 9. Data: 2021-11-23 21:53:17
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 23 November 2021 at 20:57:13 UTC+1, t-1 wrote:

    > dzięki.
    > Należało szukać "żarówka lustrzana LED"
    Zauważyłem ten wątek i dzisiaj kupiłem żarówkę LED 5W z filamentem i z odbłyśnikiem
    z góry E27 470 lumen warm white
    Kształt dawnej żarówki 100W
    A połowa czaszy, z góry, ma napylone lustro od środka

  • 10. Data: 2021-11-24 12:48:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 23 listopada 2021 o 21:53:18 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

    > Zauważyłem ten wątek i dzisiaj kupiłem żarówkę LED 5W z filamentem i z odbłyśnikiem
    z góry E27 470 lumen warm white
    > Kształt dawnej żarówki 100W
    > A połowa czaszy, z góry, ma napylone lustro od środka
    Do czegoś co była taka zarowka potrzebna że kupiłeś czy kupiłeś bo jest taki wątek?
    Wybrałeś już fabrykę co pompy ciepła na Peltierach będzie robiła?