  • 1. Data: 2021-11-19 22:52:59
    Temat: Nowy typ super wydajnego kotła, dla mnie oczywiście nowy.
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Takie coś mi wyskoczyło, choć nie szukałem:

    https://www.youtube.com/watch?v=gLR9NLJ4-4w

    No i zastanawiam się nad kilkoma rzeczami. O co tutaj chodzi, oni tak na
    poważnie? Dlaczego "soniczny", bo coś tam pyrka sobie cichutko w rurze?

    Może to kogoś rozbawi, choć jak się zastanawiam, to chyba mamy przesyt
    wszelkiej maści nadsprawnych urządzeń.

    W każdym razie takiego rozwiązania wcześniej nie znałem ;)

  • 2. Data: 2021-11-19 23:11:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek.N. napisał:

> [...]
    > wszelkiej maści nadsprawnych urządzeń.
    >
    > W każdym razie takiego rozwiązania wcześniej nie znałem ;)

    E tam, kocioł walczakowy znany jest od dawna.

    --
    Jarek