  • 1. Data: 2021-11-19 18:37:59
    Temat: Uwaga na przedłużacz z Allegro! Może spłonąć! ,,Fakt" ostrzega, UOKiK zapowiada kontrolę Mateusz Lubiński
    Od: a a <m...@g...com>

    Uwaga na przedłużacz z Allegro! Może spłonąć! ,,Fakt" ostrzega, UOKiK zapowiada
    kontrolę
    Mateusz Lubiński

    https://www.fakt.pl/pieniadze/zakupy/przedluzacz-z-a
    llegro-moze-splonac-uwaga-uokik-zapowiada-kontrole/h
    1hlszr

    Też go kupiłem rok temu, w hurtowni, nie na allegro
    Rozebrałem bo się biała izolacja kabla grzeje i topi

    I przewód miedziany jest bardzo cienki, na 300W a nie na 3000W

    i sa bolce w gniazdkach i wtyczce, ale bolce nie sa do niczego podlączone, bo kabel
    elektryczny jest dwużyłowy

    Zatem nadaje się do podłączenia lampki biurkowej, ladowarki telefonu i ladowarki
    laptopa jednoczesnie, ale żadnego żelazka, grzejnika
    bo mała wydajnośc prądowa a dodatkowo bolec uziemienia odłączon y.

  • 2. Data: 2021-11-19 20:29:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:371cf4d9-3fbb-413f-bb59-18545af8168an@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > Uwaga na przedłużacz z Allegro! Może spłonąć! ,,Fakt" ostrzega,
    > UOKiK zapowiada kontrolę Mateusz Lubiński

    akcja Amazona? bierze się za Allegro?

    > I przewód miedziany jest bardzo cienki, na 300W a nie na 3000W

    chińczyk zajumiał miedź na lotniskowiec
    a wstawił amelinium

    > i sa bolce w gniazdkach i wtyczce, ale bolce nie sa do niczego
    > podlączone, bo kabel elektryczny jest dwużyłowy

    uu paaanie!

> [...]
    > telefonu i ladowarki laptopa jednoczesnie, ale żadnego żelazka,
    > grzejnika bo mała wydajnośc prądowa a dodatkowo bolec uziemienia

    zabawka edukacyjna

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce