  • 1. Data: 2017-12-22 11:33:46
    Temat: Ledy z Piły
    Od: Bolko <s...@g...com>

  • 2. Data: 2017-12-22 11:50:46
    Temat: Re: Ledy z Piły
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 11:33, Bolko pisze:

  • 3. Data: 2017-12-22 12:02:00
    Od: Bolko <s...@g...com>

  • 4. Data: 2017-12-22 21:42:07
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 22.12.2017 o 11:33, Bolko pisze:
    > Kupiłem LED-y z Piły.
    > Dobre bo (p)olskie.
    > Wkręcam.
    > Made in Chine.

    Tak to jest.
    Kupiłem odkurzacz Zelmer, okazuje się, że właściciel niemiecki BSH Bosch
    und Siemens Hausgeräte GmbH, a sprzęt chiński.
    Syn kupił motorower Romet, też made in China.
    Podobno nawet medaliki z Częstochowy i pamiątkowe ciupagi z Zakopanego
    są made in China :-)
    Jacek

  • 5. Data: 2017-12-22 22:12:46
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-22 o 21:42, Jacek pisze:

> [...]
    > Syn kupił motorower Romet, też made in China.
    > Podobno nawet medaliki z Częstochowy i pamiątkowe ciupagi z Zakopanego

    To się coś musiało zmienić. Jeszcze kilka lat temu ciupagi robili w
    Suwałkach :)

  • 6. Data: 2017-12-23 09:35:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-22 o 22:12, Baczek pisze:

    > To się coś musiało zmienić. Jeszcze kilka lat temu ciupagi robili w
    > Suwałkach :)

    Nie robili tylko zmieniali naklejki :)

    Ale teraz co chińskie to lepsze. Dlatego moja znajoma, która ma fabrykę
    w Polsce dostawała zlecenia na produkcję wyrobów do sieci marketów oraz
    warunek, że na naklejce musi być napis "Made in China" :)

  • 7. Data: 2017-12-23 10:41:27
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

> [...]
    > w Polsce dostawała zlecenia na produkcję wyrobów do sieci marketów oraz
    > warunek, że na naklejce musi być napis "Made in China" :)

    UU Panie podróbki "Chińczyka"?!
    Źle się dzieje...

    RObak

  • 8. Data: 2017-12-23 12:24:02
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Dec 2017 21:42:07 +0100, Jacek

    > Podobno nawet medaliki z Częstochowy i pamiątkowe ciupagi z Zakopanego
    > są made in China :-)

    No i co taki zdziwiony? Przecież tam mają technologie których my za 50 lat
    nie doświadczymy. :P Jedyny problem z chinami to jest w kontroli jakości.
    Znaczy jak bezpośrednio sprzedaje chińczyk, to może to być kompletny szajs
    -- ale już ten sam towar podmarkowany, odpowiednio zaprojektowany i poddany
    odpowiedniej kontroli może przeskakiwać jakościowo o 2 klasy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2017-12-23 15:28:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dopisz jeszcze ze musiala zatrudnc dodatkowe swistaki zeby sie wyrobic z zawijaniem w
    papierki.

  • 10. Data: 2017-12-23 20:11:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 grudnia 2017 09:35:53 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > w Polsce dostawała zlecenia na produkcję wyrobów do sieci marketów oraz
    > warunek, że na naklejce musi być napis "Made in China" :)

    Urban legend
    Słyszalem to w różnych wersjach ze 4 razy w tym roku