  • 1. Data: 2009-04-01 08:32:49
    Temat: Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
    Od: w...@g...com

    Czy ktoś jest w stanie podać mi różnice między tymi modelami:
    RL44QTUS
    RL44PCIH
    RL44ECIS
    RL41HCUS
    RL41HCIS
    RL41ECSW

    Może najpierw, jakie są różnice między modelami RL44 i RL41?
    Czy te literki za cyfrą mają jakieś konkretnie znacznie?
    Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,
    kostkarka też
    nie jest mi potrzebna.
    Czy ktoś to ogarnia?
    Dzięki serdeczne za pomoc.
    Pozdro!

    Wrza

  • 2. Data: 2009-04-01 12:11:20
    Temat: Re: Lodówki Samsung RL44QTUS, RL44PCIH, ... - rożnice
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    A na stronach samsunga nie ma informacji?
    Jak kupowałem lodówkę (w moim wypadku akurat od Sharpa), to wszystkie dane
    znalazłem na stronie producenta - łącznie z instrukcjami obsługi.
    Znając życie przypuszczam, że 44-41 to różnice w wielkości lub wyposażeniu,
    a oznaczenia literowe mogą mieć związek z wykończeniem, kolorem itp.

    T.

  • 3. Data: 2009-04-02 07:35:10
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta w...@g...com (w...@g...com) w wiadomości
    .googlegroups.com
    nabazgrał(a):

    > Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,

    Też będę kupował sidebyside i pytanko czy jednak Samsung ?? czy może coś
    innego ale bez przesady jeśli chodzi o cenę to ma by ć praktyczne a nie
    tylko drogie :) Wymagania to kostkarka, zimna woda, dostęp do napojów bez
    otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
    wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan kuchni
    więc to nie stanowi problemu.

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

  • 4. Data: 2009-04-02 07:55:08
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
    > wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan

    Na wodę lepiej kupić barek z zabudowanym filtrem RO - dostępna chłodzona do
    napojów hm... chłodzących oraz gorąca do gorących. Podłączony dwiema
    cienkimi 6mm rurkami z dopływem i odpływem (kanalizacją) oraz kabelkiem
    elektrycznym, wyśmienity do firmy i otwartego domu...

  • 5. Data: 2009-04-02 08:59:02
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > cienkimi 6mm rurkami z dopływem i odpływem (kanalizacją) oraz kabelkiem
    > elektrycznym, wyśmienity do firmy i otwartego domu...

    Przykład:
    http://filter.pl/index.php?p89,bezbutlowy-dystrybuto
    r-wody

  • 6. Data: 2009-04-02 14:36:35
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > otwierania lodówki więc właściwie standard. Na co zwrócić dokładną uwagę
    > wybierajać już jakiś model ?? dostęp do wodu już jest wpisany w plan

    To co napisałeś to wcale nie jest taki standard, wystarczy przejrzeć oferte
    producentów. Ja mam od 3 miesięcy lodówke Samsunga RSG5FURS i jestem bardzo
    zadowolony i ze względu na parametry (powiększone wnętrze), oświetlenie
    wnętrza, szufladę na wędliny (to działa). Praktycznie nie słyszę jej pracy.

  • 7. Data: 2009-04-03 09:29:12
    Od: "Chris" <a...@a...pl>

    Internauta Boombastic (b...@p...onet.pl) w wiadomości
    news:49d4cd79$0$29415$f69f905@mamut2.aster.pl nabazgrał(a):

> [...]
    > jestem bardzo zadowolony i ze względu na parametry (powiększone wnętrze),
    > oświetlenie wnętrza, szufladę na wędliny (to działa). Praktycznie nie

    U nas padło wstępnie na RSE8KPUS bo jest wyższa ale widzę że ta twoja ma
    większą pojemność i teraz mam zagwostkę :)

  • 8. Data: 2009-04-03 11:38:53
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > U nas padło wstępnie na RSE8KPUS bo jest wyższa ale widzę że ta twoja ma
    > większą pojemność i teraz mam zagwostkę :)

    Ano właśnie. Inne lodówki niby takiej samej wielkości wydawały się mniejsze
    wewnątrz.

  • 9. Data: 2009-04-07 08:27:40
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    w...@g...com pisze:
> [...]
    > Czy te literki za cyfrą mają jakieś konkretnie znacznie?
    > Chcę kupić jedną z tych lodówek, na pewno bez dozownika wody,

    ja kupilem RL44QTUS i na pewno nie ma dozownika ani kostkarki. Ale cos
    wiecej bede mogl powiedziec gdy wykoncze mieszkanie i uruchomie sprzet
    (bo narazie stoi w kartonie). :-)
    Miedzy 44 a 41 jest roznica w wysokosci.

    pozdrawiam
    mario