  • 1. Data: 2020-07-02 08:39:38
    Temat: Nasiona - jakość.
    Od: XL <i...@g...pl>

    W ostatnich 5 latach mam tragiczne doświadczenia - z fasolą szparagową
    tyczną, bobem, marchwią, pomidorami itd. Fasola w samym bieżącym roku
    kupowana z różnych źródeł kilka razy, bo kiełkowała w znikomym procencie.
    Od 25 lat skiełkowuję fasolę przed siewem z powodzeniem - a teraz jakieś
    90% nasion się zaśmierdziało, wykiełkowały tylko nieliczne, a i z tych
    część roślin zamarła po wysianiu do gruntu i wykształceniu pierwszej pary
    liści właściwych. W tym sezonie z około 20 zakupionych w kolejnych porcjach
    (różni producenci) opakowań fasoli mam może z 10 roślin!
    Bób dziurawy, jakość podobna.
    Z kwiatami podobnie,
    Stare nasiona sprzedają.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 2. Data: 2020-07-03 11:52:52
    Temat: Re: Nasiona - jakość.
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 02.07.2020 o 08:39, XL pisze:
> [...]
    > liści właściwych. W tym sezonie z około 20 zakupionych w kolejnych porcjach
    > (różni producenci) opakowań fasoli mam może z 10 roślin!

    Kiełkowanie, a i sama jakość tych warzywek dramatycznie spadła. Nie ma
    już słodkiej marchewki, teraz jest taka jakaś gorzkawa, pietruszce
    zapachem i smakiem znacznie bliżej do marchwi niż do starej aromatycznej
    polskiej pietrusze.. Nawet o tradycyjnego jadalnego ziemniaka coraz
    trudniej - królują te przemysłowe/frytkowe, po ugotowaniu przypominają
    wodniste kapuściane głąby, i żadnego bez smaku.

    Osobiście upatruje w tym nie złej woli sprzedawców a kolejnego "
    modyfikowanego prezentu" z za oceanu. Soja, kukurydza a teraz przyszła
    kolej i na warzywa.

  • 3. Data: 2020-07-03 13:23:47
    Od: XL <i...@g...pl>

    trybun <L...@j...cb> wrote:

> [...]
    > zapachem i smakiem znacznie bliżej do marchwi niż do starej aromatycznej
    > polskiej pietrusze.. Nawet o tradycyjnego jadalnego ziemniaka coraz

    Dokładnie.

> [...]
    >
    > Osobiście upatruje w tym nie złej woli sprzedawców a kolejnego "
    > modyfikowanego prezentu" z za oceanu. Soja, kukurydza a teraz przyszła

    OMG, nie strasz :-(

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

  • 4. Data: 2020-07-10 08:37:03
    Od: trybun <L...@j...cb>

    W dniu 03.07.2020 o 13:23, XL pisze:

    > Dokładnie.

    > OMG, nie strasz :-(

    Obawiam się że na jakieś strachy to już za późno.

  • 5. Data: 2020-07-10 10:19:35
    Od: XL <i...@g...pl>

    trybun <L...@j...cb> wrote:

    > Obawiam się że na jakieś strachy to już za późno.

    Obawiam się, że tak.

    --
    XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: