  • Data: 2020-06-25 08:46:41
    Temat: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Cyy ktoś przechodził przez operacja uzyskania odbioru
    częściowego/pozwolenia na użytkowanie budynku mieszkalnego?
    Mam taką skomplikowaną sytuację, mam w pozwoleniu dwa budynki,
    mieszkalny i gospodarczy. Pierwszy skończony drugiego nie chcę
    budować bo zmieniły się plany. W takiej sytuacji nie mogę standardowo
    zgłosić zakończenia budowy a jedynie uzyskać pozwolenie na
    użytkowanie budynku mieszkalnego (potrzebuje to do banku).
    Pozwolenie na użytkowanie wiąże się z obowiązkową kontrolą z
    sanepidu, straży ogniowej, no i nadzoru budowlanego z mierzeniem
    ścian i podobnymi szykanami włącznie, które wiadomo chciałbym
    uniknąć... Czy ktoś to przechodzil i mogły się podzielić wrażeniami
    do czego się przyczepić mogą?
    Czy lepiej jak radzi kierbud budować nawet z dykty gospodarczy byle
    naniesienie geodezyjne zrobić ze coś stoi i zrobić jednak zgłoszenie
    zakończenia?

    --
    Marek