  • Data: 2020-06-25 10:45:43
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Jun 2020 01:13:58 -0700 (PDT), budynPL napisał(a):

    > jedyne co mi brakuje w czytaniu przez gugla to brak killfila. Myślę ze wiesz
    dlaczego.

    Bardzo charakterystyczne dla userów gugla jest postrzeganie
    rzeczywistości wyłącznie przez szkiełko własnych korzyści. Ważne co mi
    brakuje. Nieważne co innym brakuje.
    Na dobitkę, pisząc przez google mógłyś ręcznie wprowadzać wymagane na
    newsach elementy. No, ale to by było niewygoooodne... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.