  • Data: 2020-06-25 12:00:42
    Temat: Re: Odbiór częściowy - pozwolenie na użytkowanie
    Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.06.2020 o 10:13, budynPL pisze:

    > jedyne co mi brakuje w czytaniu przez gugla to brak killfila. Myślę ze wiesz
    dlaczego.

    Oczywiście, że wiem: troll jak uroczyście nie obwieści wszem i wobec na grupie,
    że umieścił oponenta w KF-ie (vide hasła "troll/trollowanie" w Wiki), to dostaje
    sraczki. Zatem rozumiem Twój ból - Twój ból jest większy niż mój - gdy masz rzadko
    w gaciach. Z dobrego serca jeszcze dopowiem Ci - bo pewnie o tym nie masz pojęcia
    przy Googlu - że normalny czytnik newsów ściąga tylko nagłówki wiadomości. Dopiero
    jak klikniesz w wiadomość na ten przykład od Kisiela, to dociągana jest treść.
    A jak już nawet przeczytasz te kolejne fiu-bździu od onegoż, to nie masz obowiązku
    nań odpowiadać. Teraz rozumiesz, że każdy normalny użyszkodnik może obejść się
    bez KF-a i tylko troll dostaje sraczki bez niego? No, to idź i zmień majty.