  • 1. Data: 2013-01-28 10:10:27
    Temat: Odkurzacz - psia siersc
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
    kudlow z dywanow i wykladzin?

    Mialem Philipsa Triathlona i Electroluxa Silencera - zaden z nich nie
    zbiera dobrze psiej siersci. Pozostaje szczota/szmatka i zbieranie reczne,
    czasochlonne i meczace.

    Pies systemu owczarek niemiecki - oprocz siersci okrywowej ma podszerstek,
    czyli miekka, dosc krotka siersc spodnia i to glownie ona zostaje po
    odkurzaniu.

    /grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 2. Data: 2013-01-28 11:06:37
    Temat: Re: Odkurzacz - psia siersc
    Od: Przesmiewca <o...@o...pl>

    Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >odkurzaniu.
    >
    >/grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

    Elektroszczotka (nie turboszczotka).

  • 3. Data: 2013-01-28 15:12:13
    Od: dm <m...@g...com>

    Ja używam turboszczotki i daje rade,odkurzacz Thomas

    --
    gg:10250507

  • 4. Data: 2013-01-28 15:32:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ai82o$....@4...net
    *Maciek* napisał(-a):

    > Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
    > kudlow z dywanow i wykladzin?

    Właściwie nie odkurzacz, ale rozwiąanie chyba skuteczniejsze. Jakaś
    bardziej rozbudowana wersja takiej rolki do czyszczenia odzieży. Taka
    samoprzylepna, którą jak się już oklei paprochami bierze pod kran i wodą
    z mydłem przywraca stan pierwotny.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2013-01-28 18:33:20
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-01-28 10:10, Maciek pisze:
> [...]
    > odkurzaniu.
    >
    > /grupa zamiera, wiec crosspostuje na pl.misc.budowanie i fut tamze/

    A miałeś do tych odkurzaczów turboszczotkę?

  • 6. Data: 2013-01-28 18:35:05
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Jan 2013 18:33:20 +0100, Kamikazee napisał(a):

    > A miałeś do tych odkurzaczów turboszczotkę?

    Nie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2013-01-28 20:18:14
    Od: "Kamtzu" <...@t...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" napisał w wiadomości grup
    >A miałeś do tych odkurzaczów turboszczotkę?

    To chyba lepiej od razu elektroszczotke. Nie probowalem, sam sie zamierzam
    do kupna na kota. Opinie ma dobre.

  • 8. Data: 2013-01-28 20:56:45
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.01.2013 20:18, Kamtzu pisze:
    > Użytkownik "Kamikazee" napisał w wiadomości grup
    >
    > To chyba lepiej od razu elektroszczotke. Nie probowalem, sam sie
    > zamierzam do kupna na kota. Opinie ma dobre.
    ja miałem psa, i wiem że sierść może nawet fruwać w powietrzu. Pamiętam
    że moja matka zbierała masę tych włosów z dywanu. Ręcznie. Stary
    "ogórek" nie dawał rady. Teraz mam elektro szczotkę, ale juz nie mam
    psa. fakt jednak jest taki że turbo jest do bani, ekektro - skuteczna.
    Jednak nie mam jak sprawdzić czy wystarczająco skuteczna. JEśli się
    zdecydujesz na ekektroszczotkę, to kup zelmera i odrazu patrz kto i za
    ile ma części zamienne. PAsek raz na rok wymieniam, szczególnie jak się
    wkręci jakaś zabawka, smycz z telefonu....

    ToMasz

  • 9. Data: 2013-02-01 17:49:06
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Czy ktos doradzi mi, jaki odkurzacz da sobie radę ze zbieraniem psich
    > kudlow z dywanow i wykladzin?

    pewnie każdy o przyzwoitej sile ssania...
    to kwestia końcówki (ssawki), którą zakładasz na rurę

    >Pozostaje szczota/szmatka i zbieranie reczne, czasochlonne i meczace.

    spróbuj użyć brzeszczotu do metalu - brzmi s.f., ale spróbuj sam...

    Jak Ci się patent sprawdzi i spodoba, możesz pokombinować ze wstawieniem
    fragmentu brzeszczotu do ssawki zamiast oryginalnych szczoteczek
    (np. na gorąco wtopione w plastikowy korpus)

    > Pies .... oprocz siersci okrywowej ma podszerstek,

    tak, tak, znane numery...
    mam 6 siersciuchów domu - dlatego mam mało dywanów ...

    dla mnie większym problemem było zatykanie się filtrów sierścią
    wiec dawno temu, jak robiłem centralny odkurzacz wybrałem jednostkę
    centralną z dużym zbiornikiem i separatorem cyklonowym
    - daje rade i musze go opróżniać co parę miesięcy (niesamowity widok -
    półmetrowy kołtun z sierści)

    pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-02-01 18:27:52
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 lutego 2013 17:49:06 UTC+1 użytkownik qlphon napisał:

> [...]
    > centralną z dużym zbiornikiem i separatorem cyklonowym
    > - daje rade i musze go opróżniać co parę miesięcy (niesamowity widok -

    O o - mozesz napisac co to dokladnie jest? Wlasnie sie przymierzam do centralnego i
    tez mam psa i moim najwiekszym utrapieniem jest zatykanie sie filtra w normalnym
    odkurzaczu - jedno odkurzanie i odkurzacz zdycha :)

    Jakiej firmy masz odkurzacz - orientujesz sie moze ktore obecnie produkowane maja
    taki separator ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.