  • 21. Data: 2021-07-24 11:15:04
    Temat: Re: Ogrodzenie raz jeszcze. Kwestie formalne.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 24 lipca 2021 o 08:50:50 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > jak ty to ciągle robisz. Powodem tego jest fakt, że mogę coś źle
    > zinterpretować lub znaleźć informację nieaktualną. Przepisy się
    > zmieniają, a ponadto są ustalane lokalnie i z tego powodu mogą być inne
    > zapisy tam, gdzie on mieszka.
    >
    > Ty natomiast chcesz "zabłysnąć" za wszelką cenę. Chcesz być postrzegany
    > za alfę i omegę, a jesteś uważany za zwykłego chama i prostaka. Jedynie
    > gorsi od ciebie uważają, że coś tam wiesz. Wszystko przez to, że sami
    > nie potrafią zweryfikować twojej wiedzy i stwierdzić czy piszesz prawdę,
    > kłamiesz czy też lejesz wodę będąc tylko w błędzie.
    ich rozpoczęcia. Do zgłoszenia trzeba dołączyć oświadczenie o prawie do dysponowania
    nieruchomością na cele budowlane oraz w zależności od potrzeb - o których decyduje
    urzędnik - szkic ogrodzenia.
    drewnopochodnego. Jeśli by nie chcieli szkicu to każdy do wysokości 160 cm spełni
    narzucone warunki. Jeśli by chcieli szkic to powinieneś zachować skalę czyli jeśli w
    płocie 160 cm sztachety by miały 10 cm szerokości to w takim na 40cm szkicujesz żeby
    miały 2,5 cm i optycznie wszystko się bedze zgadzać. Unikasz podawania wymiarów na
    rysunku a stosujesz metodę z map. Czyli skalę. Płoty są długie i niezbyt wysokie do
    długości. Znaczy się smukłe. Żeby zrobić szkoła c całego płotu trzeba by długi i
    wąski papier. A arkusze są znormalizowane. Czyli albo rysunek będzie mało czytelny
    albo zastosuje się skracanie powtarzających się elementów. W kontaktach z urzędami
    należy wykorzystać sytuację że urzędnikowi nie chce się pracować, nie różni się on w
    tym od całej reszty ludzi. Jeśli go czymś nie wkurwic że zapamięta idzie go
    wymanewrować. Oczywiście jak się po fakcie kapnie że został zrobiony w chuja staje
    się wrogiem do końca życia.
    > Widzisz zenuś, ponieważ umiesz tylko przepisywać internet nie rozumiejąc
    > tematu i nie rozumiejąc o czym piszą pytający i inni odpowiadający to
    > nie zrozumiałeś też tego, że kolega m4rkiz wszystko to już wie co tu
    > nabazgrałeś, a pyta o zupełnie coś innego.
    i przydatności przeczesuje net w poszukiwaniu informacji.
    > Jak widać zenusiu przypisujesz innym swoje zachowania i swoje cechy - w
    > psychologii nazywa się to "projekcją".
    >
    > To ty tutaj starasz się wykazać, że jesteś poprawny i przydatny,
    > przepisując to co znalazłeś w internecie, a jednocześnie swoje złe cechy
    > przypisujesz innym.
    Wstałeś debilu w sobotę przed ósma żeby mi odpowiedzieć. Powinienem czuć się
    zaszczycony a śmiać mi się z ciebie chce.

  • 22. Data: 2021-07-24 11:36:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 23.07.2021 o 16:36, m4rkiz pisze:
    > I tak, znam ten tekst: "- (...) Jak Niemcowi powiesz "zakazane", to znaczy
    > "zakazane". Jak Ruskiemu to powiesz - to samo. Spróbuj powiedzieć to
    > Polakowi. "Zakazane" to są dla niego od razu trzy możliwości:
    IMO to jest zdrowa reakcja na coraz bardziej kretyńskie przepisy.
    Nie twierdzę, że 100% jest kretyńskich, ale jest tego większość.
    Jak się kogoś za często okłamuje, to taki gość przestaje wierzyć w
    cokolwiek. Z przepisami tak samo, jak się wprowadza debilizmy, to się
    nie szanuje wszystkich przepisów, także tych pożytecznych.
    Do tego można doliczyć tradycję 123 lat rozbiorów + 6 + 44* + 31* lat
    (* - niepotrzebne skreślić) okupacji, gdzie przepisy wprowadzali "oni".
    Jacek

  • 23. Data: 2021-07-25 07:49:18
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-24 o 11:15, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Wstałeś debilu w sobotę przed ósma żeby mi odpowiedzieć. Powinienem czuć się
    zaszczycony a śmiać mi się z ciebie chce.

    brawo koguciku, piejesz jak zarzynany przez cały dzień. jestesmy
    zaszczyceni ze taki geniusz "yntelektu" jak ty poswieca swoj czas by
    bełkotać na grupach zwanych dyskusyjnymi.

    no krisy, janusze i inne zwisy - podoba sie wam styl zenusia-kogucika?
    jezeli tak to jestecie tacy sami psychole jak on. miernota społeczna.

    --
    Runt

  • 24. Data: 2021-07-25 16:50:32
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 23.07.2021 o 15:20, m4rkiz pisze:
> [...]
    > ogrodzeń z prefabrykowanych elementów betonowych w frontowej części
    > działki."
    >
    > Problem w tym że pasuje mi akurat ogrodzenie z "prefabrykowanych
    > elementów betonowych"  w dodatku wysokie na dwa metry i obsadzone
    > bluszczem.
    >
    > Chciałem więc zrobić je cofnięte od przedniej granicy działki o X metrów
    > a z samego przodu postawić tylko mikro gabionik czy coś podobnego żeby
    > ludzie omijający progi przestali na nią wjeżdżać.
    >
    > I teraz w kwestii formalnej - jakie X przyjęlibyście jako bezpieczne?

    Widzę, że nie będziesz robił płotu w granicy działki, tylko wsporniki do
    hodowli bluszczu na terenie swojej działki. Z tego wnioskuję, że
    przepisy o płotach nie będą Cię dotyczyć, co najwyżej przepisy związane
    z uprawami roślin.
    A jakby się ktoś pytał, to płot w granicy planujesz zrobić w przyszłości.

    yabba

  • 25. Data: 2021-07-25 19:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Kolejny raz wszczynasz awantury. Później drzesz ryja, że cię
    > obrażają i wyzywają od ubeków? Zacznij się zachowywać jak dorosły
    > facet i przestań się zachowywać jak niedorozwinięty bachor.

    Umowmy sie moze ze po prostu takie wcinki nie zwiazane z tematem
    ignorujemy.
    Z zenkiem mozna czasami sprobowac porozmawiac ale w temacie pyskówek
    nie wygrasz - sprowadzi cie do swojego poziomu (mułu) a nastepnie
    pokona doswiadczeniem.
    W ten sposób zabijecie kazdy watek.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 26. Data: 2021-07-26 00:38:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 25 lipca 2021 o 19:59:47 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Życie jest cierpieniem, pieniądze morfiną"
    Ten muł to zapewne z twojego stawu co go wykopales do przechowywania zaoszczędzonej
    wody.

  • 27. Data: 2021-07-26 07:10:27
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-07-26 o 00:38, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Ten muł to zapewne z twojego stawu co go wykopales do przechowywania zaoszczędzonej
    wody.

    zensuiu, wykopałeś już sobie dół i nasypałeś do niego wapna? kiedy do
    niego wskoczysz. sprawisz radość wielu. aaaa, zabierz ze sobą krisa. ;-))))

    --
    Runt