  • 1. Data: 2011-07-04 13:35:29
    Temat: Okucia w oknach PCV czym smarować ?
    Od: RadekD <r...@p...onet.pl>

    Coś mi tak po głowie lata, że okucia w oknach z PCV należy raz do roku
    czymś nasmarować - tylko czym ?

  • 2. Data: 2011-07-04 16:56:55
    Temat: Re: Okucia w oknach PCV czym smarować ?
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "RadekD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Coś mi tak po głowie lata, że okucia w oknach z PCV należy raz do roku
    > czymś nasmarować - tylko czym ?
    wazelina techniczna

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 3. Data: 2011-07-06 13:15:16
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "RadekD" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Coś mi tak po głowie lata, że okucia w oknach z PCV należy raz do roku
    > czymś nasmarować - tylko czym ?

    olejem maszynowym lub specjalnym olejem do okuć okiennych. Ja od dobrych 8
    czy 9 lat smaruję olejem maszynowym i jest pięknie. Ważne by rzeczywiście
    robić to raz do roku.
    --
    Jackare