  • 31. Data: 2015-02-05 22:35:46
    Temat: Re: Pier..ne złodziejskie państwo
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > I ma racje. Jedyną wspólną cechą użytkową jest to że obydwa się palą.

    > Czepiasz się słówek, inaczej skroplony, teraz lepiej?

    skroplony to jest LNG.
    Gaz w butlach to propan-butan. Poza tym, że jest gazem i się pali nie ma
    nic wspólnego z ziemnym.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 32. Data: 2015-02-05 22:36:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    Jedyną wspólną cechą użytkową jest to że obydwa się palą.

    > Nie widziałem ale jako człowiek inteligentny wiem o co piszącemu chodziło. Ty jako
    grupowy przygłup z reguły nie kumasz o co chodzi.

    pięknie projektujesz swoje problemy. Ale to nie ta grupa.

  • 33. Data: 2015-02-05 22:47:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 22:36:23 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jak ty mało wiesz. W małej głowie mały mózg to i mało wiesz.

  • 34. Data: 2015-02-05 22:57:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Jak ty mało wiesz. W małej głowie mały mózg to i mało wiesz.

    jak zwykle jesteś niezwykle merytoryczny

  • 35. Data: 2015-02-05 22:59:53
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 22:57:43 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jak zwykle jesteś niezwykle merytoryczny
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Spadaj na bambus.

  • 36. Data: 2015-02-05 23:03:46
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Spadaj na bambus.

    pan kierownik szatni się znalazł?

  • 37. Data: 2015-02-05 23:10:02
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 23:04:22 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > pan kierownik szatni się znalazł?
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
    Dalej możesz się udawać w stronę bambusa.

  • 38. Data: 2015-02-05 23:44:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Dalej możesz się udawać w stronę bambusa.

    to twoje rejony więc sam się udaj. A ja będę chodził tam gdzie chcę

  • 39. Data: 2015-02-06 00:01:42
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 5 lutego 2015 23:45:11 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    To chciej po torach co pierdolino jeździ.

  • 40. Data: 2015-02-06 08:20:07
    Od: AW <g...@i...eu>

    W dniu 2015-02-05 o 17:50, janusz_k pisze:
> [...]
    > wtedy zapłaciłem 1100zł, teraz dostałem na 1550zł za 2mies, i to nie
    > tylko ja taki dostałem, wczoraj gadałem ze znajomą i ona i jej znajomi
    > tez dostali rachunki dużo większe niż zwykle o tej porze zimy,
    > jaja jakieś, gazowania okrada nas w majestacie prawa, podobnie jak
    > energetyka ostatnie przypadki gdzie ludziom zakładają uszkodzone
    > liczniki, elektryk że był kumaty to się wybronił, a jak trafiło na
    > biedną kobitę to niestety musi płacić, do tego komornicy okradający w
    > majestacie prawa, pier..lone państwo bezprawia, czas zrobić jakąś

    http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,17366300,PGNiG_w
    yparowaly_kalorie_z_gazu.html?biznes=krakow#BoxBizIm