  • 1. Data: 2009-10-03 07:57:25
    Temat: Płyta betonowa KRATKA na trawe
    Od: "news.tpi.pl" <s...@o...pl>

    Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która układa się na
    parkingach, i można w jej kratkiwsiewać trawę?
    W jakichrozmiarach to występuje i ile może kosztować sztuka?
    Może ktoś podać www do cennika lub przykładu,ewentualnie podać gotowy
    produkt?

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-10-03 09:30:10
    Temat: Re: Płyta betonowa KRATKA na trawe
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    http://www.plytydrogowe.pl/

  • 3. Data: 2009-10-03 12:53:01
    Od: Kazik <k...@l...localnet>

    http://www.dudeks.pl/kratka.html

  • 4. Data: 2009-10-04 04:02:57
    Od: "Vonski" <5...@a...pl>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > W jakichrozmiarach to występuje i ile może kosztować sztuka?
    > Może ktoś podać www do cennika lub przykładu,ewentualnie podać gotowy

    Kratka trawnikowa

    11/zl/sztuka

    DANE TECHNICZNE:
    * Obciążenie do 200 t/m2 * Wymiary 39cm x 58cm x 3cm (54 oczka 7cm x 7cm w
    jednej kratce, ścianka wewnętrzna 0,25cm) * Zużycie 4,42 szt/m2 * 72 m2 -
    paleta

    Materiały:
    * polietylen * produkowane w 100% z surowca pohodzącego z recyklingu *
    odporne na mróz i promieniowanie ultrafioletowe * odporne na niskie i
    wysokie temperatury (-30 do 85 °C) * kolor zielony

    Waga:
    * kratka - 0,71kg * m2 - 3,14kg * paleta - 227kg

  • 5. Data: 2009-10-04 13:14:07
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    news.tpi.pl pisze:
> [...]
    > W jakichrozmiarach to występuje i ile może kosztować sztuka?
    > Może ktoś podać www do cennika lub przykładu,ewentualnie podać gotowy

    Nie wiem czy to dokładnie o to chodzi ale
    wydaje mi się, że takie cudo nazywano płytą
    Jumbo (http://www.prefabrykaty.pl/galeria.html
    numer 42 - obrazek *pod* opisem)

    AW

  • 6. Data: 2009-10-05 02:37:13
    Od: "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl>

    Vonski:

> [...]
    > wysokie temperatury (-30 do 85 °C) * kolor zielony
    > Waga:
    > * kratka - 0,71kg * m2 - 3,14kg * paleta - 227kg

    Pięknie, tylko gdzie tozdobyć?
    Jaki jest adres www z którego to brałeś?

    Wszystkim biorącym udział w wątku i udzielającym pomocy - serdecznie i
    bardzo dziękuję.

    Strachu S.

  • 7. Data: 2009-10-05 04:16:51
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

    > "news.tpi.pl" <s...@o...pl> wrote in message
    >
    > http://www.plytydrogowe.pl/

    Płyty JOMB / JUMBO / YOMB - siatkobeton o różnej nośności (bez tworzyw
    sztucznych). Najlżejsze mogą służyć jako ścieżki wokół domu i drogi
    dojazdowe np do garażu. Wadą wszystkich tych rozwiązań jest utrudnione i
    ustawiczne koszenie - po rosie i deszczu trudno przejść "suchą nogą".

  • 8. Data: 2009-10-05 11:38:55
    Temat: Re: P?yta betonowa KRATKA na trawe
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Sat, 03 Oct 2009 09:57:25 +0200, news.tpi.pl <s...@o...pl> wrote:

    > Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która uk?ada sie na
    > parkingach, i mo?na w jej kratkiwsiewaae trawe?
    > W jakichrozmiarach to wystepuje i ile mo?e kosztowaae sztuka?
    > Mo?e kto? podaae www do cennika lub przyk?adu,ewentualnie podaae gotowy
    > produkt?

    Może płyta meba? Inaczej płyta ażurowa.
    Zerknij na allegro na przykład.

    PS. Brakuje Ci deklaracji kodowania w nagłówku (outlook express, jakżeby
    inaczej).

    RobertP.

  • 9. Data: 2009-10-06 07:35:49
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci>

    Użytkownik "news.tpi.pl" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak nazywa sie plyta betonowa, taka 'kratownica',która układa się na
    > parkingach, i można w jej kratkiwsiewać trawę?

    płyta ażurowa (mnie też zdziwiła ta nazwa)

  • 10. Data: 2009-10-07 16:47:49
    Od: "Vonski" <5...@a...pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jaki jest adres www z którego to brałeś?
    >
    > Wszystkim biorącym udział w wątku i udzielającym pomocy - serdecznie i

    allegro

    pozdrawiam Cezar