  • 1. Data: 2023-03-12 18:25:20
    Temat: Podbitka dachowa z desek - wymiana na kompozyt
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Cześć.

    Mam drewnianą podbitkę dachową, ale w jednej części chcę ją wymienić na
    coś sztucznego i wiecznego. Najchętniej deska kompozytowa - ale w
    ofercie nie ma białych.

    Co radzicie w zamian?
    Chodzi o pas szerokości ok 20 cm i długości 9m. Deski wzłuż tego a nie w
    poprzek.

    --
    MN

  • 2. Data: 2023-03-13 19:00:02
    Temat: Re: Podbitka dachowa z desek - wymiana na kompozyt
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.03.2023 18:25, Marcin N wrote:
> [...]
    > ofercie nie ma białych.
    >
    > Co radzicie w zamian?
    > Chodzi o pas szerokości ok 20 cm i długości 9m. Deski wzłuż tego a nie w

    U mnie w okolicy, jeden dom podbitkę zrobili z płyty OSB, na to klej z
    siatką i tynk w kolorze budynku. Dość nietypowo, ale wygląda solidnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2023-03-13 20:35:51
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > U mnie w okolicy, jeden dom podbitkę zrobili z płyty OSB, na to klej z
    > siatką i tynk w kolorze budynku. Dość nietypowo, ale wygląda solidnie.

    A co z wentylacją takiej podbitki?

    --
    MN

  • 4. Data: 2023-03-13 20:58:45
    Od: SirRobak <s...@o...pl>

    > U mnie w okolicy, jeden dom podbitkę zrobili z płyty OSB, na to klej z
    > siatką i tynk w kolorze budynku. Dość nietypowo, ale wygląda solidnie.

    Ale porafi spaść jak u mojego sąsiada. Tyle ze to powierzchnia +- 2x2,5m
    Ale wiadomo powodów moze być wiele od materiałów po kiepskie wykonanie.

    --
    Robak

  • 5. Data: 2023-03-14 07:34:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.03.2023 20:58, SirRobak wrote:
    > Ale porafi spaść jak u mojego sąsiada. Tyle ze to powierzchnia +- 2x2,5m
    > Ale wiadomo powodów moze być wiele od materiałów po kiepskie wykonanie.

    Ale co spadło? Tynk czy płyta OSB ze wszystkim? Nie była przykręcona do
    wykonanej wcześniej konstrukcji pod podbitkę?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2023-03-14 07:36:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.03.2023 20:35, Marcin N wrote:
    > A co z wentylacją takiej podbitki?

    Nie widziałem żadnych kratek, ale może od strony zewnętrznej czy od
    ulicy, po prostu nie widać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz