    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Prowadnica nie prowadzi
    Date: Thu, 10 Dec 2020 13:01:06 +0100

    Cześć.

    No dobra, co ja mam w tej sytuacji zrobić?

    https://drive.google.com/file/d/1ynnATxXijONCD-6uD0b
    09A462yYpPdXl/view?usp=sharing

    To jest 2 komplet prowadnic w ciągu roku. Na prowadnicy napisano 20kg.
    Szuflada waży ledwo 5.

    Są jakieś lepsze? Może są takie z łożyskami zamiast tworzywa?
    Kombinowałem czy da się przerobić na łożysko, ale ciasno i nie dam rady
    osadzić go pewnie w otworze.

    Obecne to chyba Hettich, dostępne w Leroy.

    Jakieś opcje bez przerabiania szuflad?

    Tak wiem, są łożyska liniowe. Trzeba jednak przerobić sporo w środku
    pudła i szuflady (są za grube), interesuje mnie na razie czy mam opcje
    na coś lepszego w miejsce starych. A może mam założyć abonament w
    Hettich, niech podsyłają komplet co 3 miesiące?