    From: Janusz <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: A tymczasem Niemcy i PV
    Date: Thu, 10 Jun 2021 12:37:31 +0200

    W dniu 2021-06-10 o 11:42, ptoki pisze:

    > Najpierw ten gaz trza miec. A ruski drogi a nieruskiego malo. I tez nie tani.
    > Gaz to taka zaslepka, plaster na syfa.
    Coś tam jeszcze swojego mamy ale to dużo za mało.

    > Ogolnie aktualnie jestesmy w dupie i bedziemy w dupie. Bo jak wegla sie pozbedziemy
    to bedziemy na nielasce kogokolwiek.
    > Wegiel moze i nie najlepszy ale swoj, moze nie najtanszy ale niebawem cokolwiek
    innego bedzie pare razy drozsze.
    > Czasy millera i jego negocjacji ropnych niedlugo beda wspominane z rozrzewnieniem
    bo sie zacznie drozyzna i placz bo niemiec, norweg, rusek, amerykanin zadyktuje nam
    taka cene ze 2m styro na scianie i reku bedzie za malo i bedziemy palic obierkami z
    kartofli zeby dzieciom atrament w dlugopisach nie zamarzal.

    Jak się 'walczy' z największą stacją benzynowo-gazową w europie to takie
    są efekty, w najbliższym czasie będziemy obserwować padanie na kolana z
    których co ledwo wstaliśmy wg narracji pis.

    > Nie mam nerwow na ten jezyk. Moze kto inny podrzuci.
    Znalazem jest w drugim poście.

    > A tak czy siak te polityki energetyczne to jest samobojstwo. Szczegolnie jak sie
    zacznie zwada z chinami i nie bedzie czym hut stali napedzac.
    Na pewno się zacznie bo chiny mocno urosły i eu i usa właśnie się budzą
    z ręką w nocniku.

    > Europa robi sobie sama pod gorke...

    A azja ma to głęboko i dzięki temu zalewa nas tanim towarem.

    --
    Janusz