    Date: Wed, 8 Mar 2023 17:05:01 +0100
    Subject: Re: A tymczasem w Portugalii
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>

    > Znaleźli rozwiązanie problemu nie wynajętych pustych nieruchomości.
    > https://noizz.pl/informacyjne/rzad-portugalii-planuj
    e-dac-obywatelom-100-dni-na-wynajecie-pustych-domow/
    rme902l
    > Polskę też czeka takie lub podobne rozwiązanie. Wystarczy porównać prognozy
    demograficzne dla Polski i Portugalii. Wyglądają jak by przez kalkę były narysowane.
    Jak dla mnie, to jest chore. Ktoś przykładowo trzyma mieszkanie np po
    dziadkach/rodzicach dla swoich dzieci i nie chce wynajmywac, a teraz
    chore Państwo daje mu wybór, wynajmujesz i jakaś patologia zniszczy Ci
    mieszkanie, albo "ukradniemy" Ci mieszkanie - zgodnie z prawem. Przecież
    to podchodzi pod zachowanie mafii.

    Ciekawe jakby potraktowali sytuacje, jakby ktos wystawil mieszkanie na
    wynajem, ale ustawił zaporową cene.

    A co do Polski, to wcale bym się nie zdziwił, gdyby coś takiego chcieli
    wprowadzić. Nieudacznicy nie potrafią rozwiązać problemu wysokich cen
    mieszkań (sami doprowadzili do tak wysokich cen mieszkań), to znowu
    dokręcą śrubę obywatelom.