    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 10 Nov 2015 11:48:58 -0800 (PST)
    <563f3e74$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <563f9a20$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <6...@g...com>
    <3...@g...com>
    <0...@g...com>
    <c...@g...com>
    <0...@g...com>
    <5641fcbc$0$684$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    <f...@g...com>
    <4...@g...com>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: A w Krakowie...
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 listopada 2015 19:55:15 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Proponujesz w praktyce likwidacje kosztow :-)
    Sie nie znam ale koszt wg mnie to cena paliwa.
    I troche mi nie pasuje ze ktoś by wrzucał w koszty firmy faktury za paliwo żony
    >Ty wiesz co Ty proponujesz
    > i jak w ogole dziala podatek VAT? No nie bardzo chyba.
    Może i nie-wyprostuj mnie więc.
    Kupuję u Ciebie 800GB miejsca na serwerze Ty mi to wyceniasz na 1zł+ vat. I te 23gr
    vat co Tobie zapłace musisz przekazać do US. Tak to działa?

    > uzyl to wie, ze zamiast miec umowe na 5k brutto i dostawac z tego 3k na >reke,
    > lepiej dostac 6k brutto na reke i roznice sobie zainwestowac samemu w
    > przyszla emeryture :)

    Dowcipny jesteś- brutto i "na ręke"
    >Nie wrzucaj wszystkich do jednego worka - myslisz, ze
    > samozatrudnienie to jakas kara dla pracownikow? Zarabiaja wiecej, urlopy
    > maja bez limitu, zdrowotne i chorobowe takie same jak na etacie, jak sie >nie
    spodoba to z dnia na dzien moga odejsc. Same zalety dla obu stron.

    Szczegolnie te urlopy bez limitow fajne są. Mąż mojej pracownicy "samozatrudniony" w
    firmie spawającej jakieś kontenery chyba 3 miesiąc na takim "urlopie" jest już
    Złośliwie dodam że pewnie ZUSy np płaci takie same jak wlaściciciel firmy go
    "zatrudniającej"

    >Juz pisalem
    > - przy takiej umowie to pracodawca musi sie starac i dbac o pracownika,
    > zeby ten nie pierdyknal z dnia na dzien drzwiami i zostawil setki
    > niezalatwionych projektow, z ktorych pracodawca sie nie wygrzebie przez
    > kolejne miesiace i narobi sobie strat. Nie kazdy woli cieply etacik, >zrozum.
    Kolejne bzdury wg mnie. Skoro płacisz swoim "samozatrudnionym" mniej więcej
    dwukrotność pensji kasjera z Biedronki to znaczy że ludzi z dużymi kwalifikacjami nie
    zatrudniasz i łatwo znajsziesz kogoś na ich miejsce

    > A mimo to MiSie sa napedem dla polskiej gospodarki. Gdyby nie MiSie to
    > Polska dawno bylaby w ruinie
    Niby z książek tak wychodzi ale życiowe obserwacje tego nie potwierdzają
    >Wolisz wspierac miedzynarodowe korporacje, ktore
    > wyprowadzaja zyski na zewnatrz, czy rodzimych przedsiebiorcow?
    Szczerze- generalnie mi to wisi.
    Sam pisałeś że po jakieś serwery czy coś do Niemcow jechałeś a zakupy w Czechach,
    materiały na dom z Czech kupowałeś. Rodzimi przedsiębiorcy serwerow nie sprzedają?
    > Rece opadaja. Zona przedsiebiorcy ORAZ glowna ksiegowa w jego firmie.
    > Osoba wspolprowadzaca dzialalnosc. Nie przekrecaj.

    Na etacie żonka czy "samozatrudnieniu"?

    > Zaczelo sie od palenia weglem - Ty porownales to do "800GB". Moralnie obie
    > rzeczy sa zle ale "800GB" nie niszczy zdrowia i zycia setek osob.
    Może kogoś nie stać na PC bo mu ukradli 800GB?
    I węglem LEGaLNIE(jak żony vat) pali?