  • Data: 2015-11-11 22:41:46
    Temat: Re: A w Krakowie...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 listopada 2015 17:19:49 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > To malo zycia znasz, choc to mi ciagle wypominasz ze mlody jestem :) Ile masz
    > lat i ile lat przepracowales, jak dlugo odkladasz na ZUS? Ja mam 34 lata i
    > przepracowane / oskladkowane 16 lat.

    Jak Ty zaczynałeś to ja ok 10lat tak zwanego stażu już miałem. W mundurowce to pewnie
    już na emeryture sie łapał bym;)

    > Jeeezu.. Dacia Logan parametry tez ma podobne do wielu innych samochodow,
    > a jednak jakoscia odbiega lata swietlne i osobiscie bym jej nie kupil
    > (chyba ze w dzialalnosci jako "wol roboczy" :) Procesor i pamiec to nie
    > wszystko - liczy sie jeszcze jakosc ekranu i dotyku, obudowa, bateria,
    > akcesoria, awaryjnosc, wsparcie telefonu przez producenta (aktualizacje).

    Miałeś to w łapie?

    > Komputery / tablety / smartfony Apple maja bardzo czesto duzo gorsze
    > parametry komponentow niz odpowiedniki u konkurencji, a jednak maja "to
    > cos" - ten tzw. feeling, cos czego parametry w tabelce nie pokaza, a cos,
    > co cieszy, jak sie tego uzywa.

    To właśnie ten marketing

    > No niemieckie - porotherm wienerbergera
    A ja mam rzut beretem do fabryki Wienerbergera gdzie Polaków zatrudniają. Na etat;)

    > No juz nie draz, nie draz - nieladnie tak;)

    Więc zakończmy ten podtemat żeby nie było na mnie
    > PC jest tansza.

    Od gazu z rury?