  • Data: 2021-05-05 16:56:00
    Temat: Re: BLUM Aventos HF - brak powolnego domykania
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-05-05 o 00:29, Olo pisze:

    > Padł siłownik od domyku, element jest nierozbieralny, jak masz rachunek
    > to reklamuj w sklepie albo u producenta
    > https://www.blum.com/pl/pl/ideas/lifetime-warranty/ (teoretycznie
    > wieczysta gwarancja). Z dawnego Bluma to już tylko nazwa i ceny zostały.

    Znalazłem na niemieckim forum, przedstawiciel BLUM'a potrzebuje zdjęcie
    produktu i wysyła amortyzator Blumotion na podany adres. W Niemczech nie
    trzeba niczego odsyłać, wysyłają też do Polski.
    Amortyzator samemu się łatwo wyciąga.

    Gwarancja wieczysta faktycznie jest na ich produkty (z wyłączeniem kilku).

    Poniżej link do tematu na forum, jest też instrukcja wymiany.
    Faktycznie przełożyłem ten element z zestawu z drugiej szafki i jest ok.
    Uszkodzony jest cały w oleju i chodzi luźno, a sprawny suchy i stawia opór.

    https://www.kuechen-forum.de/forum/themen/daempfer-2
    0f200-40-fuer-hs20f220x.38876/

    W Polsce trzeba odesłać amortyzator Blumotion (nie trzeba mechanizmu
    całego) plus formularz, takie dostałem informacje od Blum Polska.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez