  • Data: 2012-11-09 16:06:53
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:k7ivp1$e4o$...@u...news.interia.pl...

    [ciach]

    Jest dokładnie na odwrót. Najpierw są oszustwa a później powstają przepisy
    by je ukrócić.

    > Wyobraz sobie, ze organizuje sie w urzedach kontroli skarbowej akcje.
    > Kazdy kontroler dostaje norme do wykonania.

    Pracowałem na stażu w US w wydziale kontroli więc wiem, jak to wygląda.
    Prawda jest taka, że US ma obowiązek sprawdzić każdy donos i na rutynowe
    kontrole zwyczajnie brakuje ludzi więc są bardzo, bardzo wyrywkowe. Normą
    powinno być sprawdzenie każdej firmy co dwa lata, ale nie ma na to szans. A
    chyba nie chcesz by zatrudniać jeszcze więcej urzędników?

    > To w ramach sprawiedliwosci spolecznej, zapobiegawczo wsadzic do ciupy
    > wszysktich?

    Ja tak nie twierdzę. Masz jakiś pomysł jak rozwiązać problem odliczania VAT
    od osobówek by nie trzeba było armii urzędników do kontroli osób które
    używają auta prywatnie to go podaj, bo marudzić jest łatwo, ale wymyślić
    rozwiązanie trudniej.

    Jak już pisałem wolę zapłacić więcej za ten przykładowy kurs na prawo jazdy
    albo kilka groszy więcej za leki zamiast płacić wielokroć większe podatki by
    pokryć braki za przedsiębiorców-oszustów.

    [ciach]

    > Wszystko rozumiem, tylko nie rozumiem czemu opodatkowuje sie podatek?
    > Struktura ceny jest idiotyczna i nikomu to nie przeszkadza.

    A co za różnica czy będziesz płacił 3zł akcyzy + 1 zł VAT czy może od razu 4
    zł Akcyzy i 0 zł VAT? Państwo swoje i tak dostanie, a jak to nazywa to mnie
    to obojętne.

    > Wole dziekowac tym, dzieki ktorym dzieci rodza sie zagranica. O tym juz Ci
    > pisalem. Nie tworzy sie warunkow, a Ty jeszcze namawiasz do wyjazdu. :-)

    Ja nie namawiam każdego do wyjazdu - tylko tych którym tu źle.

    > Problem jest taki: partie sie dotuje. Wcisnieto ludziom koncepcje jakiejs
    > chorej demokracji placac partiom za udzial w parlamencie. W konsekwencji
    > Twoj i moj wybor ogranicza sie do trzech, czterech mozliwych alternatyw.
    > Dlaczego? Bo ci ktorzy maja cos do powiedzenia nie moga sie przebic. Jedni
    > i drudzy dbaja o to zeby ten stan tak trwal, zebys Ty nie mial wyboru. To
    > nie ludzie sa glupi. Przyjda nastepne wybory i znow ta sama spiewka, tylko
    > miejsca na podium sie zmienia i nic wiecej. Ta elita dba o to, zeby uklad
    > byl betonowy.

    Bzdura. Pokaż mi jednego rozsądnego który próbował i się nie przebił. Każdy
    kto miał coś sensownego do zaoferowania (a nawet tacy co nie mieli nic)
    znaleźli swoich wyborców. Skoro wyborców mogli znaleźć zarówno Lepper jak i
    Palikot to może każdy.

    Pozdrawiam
    Ergie