  • Data: 2012-11-09 22:44:33
    Temat: Re: Baterie słoneczne -wasze doświadczenie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:k7j66g$kcm$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup
    >
    > [ciach]
    >
    > Jest dokładnie na odwrót. Najpierw są oszustwa a później powstają przepisy
    > by je ukrócić.

    No jasne. Najpierw sa debilne przepisy i ludzie sie bronia, wiec jak sie
    bronia to trzeba ich scigac. Mnie to nie dziwi.

    > Pracowałem na stażu w US w wydziale kontroli więc wiem, jak to wygląda.
    > Prawda jest taka, że US ma obowiązek sprawdzić każdy donos i na rutynowe
    > kontrole zwyczajnie brakuje ludzi więc są bardzo, bardzo wyrywkowe. Normą
    > powinno być sprawdzenie każdej firmy co dwa lata, ale nie ma na to szans.
    > A chyba nie chcesz by zatrudniać jeszcze więcej urzędników?

    W US to ja nawet pracowalem. Moja mama ponad pol zycia spedzila w
    instytucjach typu US od kontroli po izbe skarbowa. Moja siostra pracuje w
    UKS i byla przypadkiem u mnie na kontroli. Czesto przy stole dyskutujemy
    sobie o procedurach. :-)

    > Ja tak nie twierdzę. Masz jakiś pomysł jak rozwiązać problem odliczania
    > VAT od osobówek by nie trzeba było armii urzędników do kontroli osób które
    > używają auta prywatnie to go podaj, bo marudzić jest łatwo, ale wymyślić
    > rozwiązanie trudniej.

    To sa pierdoly. Zawracanie dupy zwyczajnie. Uzywanie sluzbowego samochodu do
    odwozenia rano dzieci do szkoly urasta do rangii narodowego problemu. Nawet
    jakis posel chce ryczeltem potraktowac te zabiegi. Tym czasem odwozenie do
    szkoly dzieci posla narodowym problemem juz nie jest. Do ktorej posel
    pracuje? Jak wraca do domu to jest podroz sluzbowa czy prywatna? Jak
    zatrzyma sie pod Biedronka to bedzie sluzbowe czy prywatne?
    Wiesz jak poradzic sobie z prywatnymi wyjazdami sluzbowymi samochodami?
    Zwyczajnie, obnizyc koszty pracy. Samochod nie stanie sie nabytym
    substytutem wynagrodzenia. Dzis masz pensje i dodatkowo sluzbowy samochod,
    bo od tego nie placi sie drakonskiego zusu i dochodowego. Dlaczego nie
    pojdzie sie w te strone? Wogole jaki jest udzial jezdzenia prywatnego
    takiego przedstawiciela handlowego, ktory niemal spi w samochodzie? Jak
    sobie wyobrazasz, ze samochod zostawi pod firma i bedzie wracal swoim
    samochodem do domu przejezdzajac trzy kilometry?

    > A co za różnica czy będziesz płacił 3zł akcyzy + 1 zł VAT czy może od razu
    > 4 zł Akcyzy i 0 zł VAT? Państwo swoje i tak dostanie, a jak to nazywa to
    > mnie to obojętne.

    Roznica jest taka, ze akcyze mozna regulowac dowolnie. Chcesz wiekszych
    wplywow z paliwa to podnosisz akcyze. Sumarycznie to krotnosc podwyzki, bo
    zwiekszaja sie wplywy z tytulu VAT. Ot taki dodatkowy instrument od
    zaplecza. Niby podatkow sie nie podnosi.

    > Bzdura. Pokaż mi jednego rozsądnego który próbował i się nie przebił.
    > Każdy kto miał coś sensownego do zaoferowania (a nawet tacy co nie mieli
    > nic) znaleźli swoich wyborców. Skoro wyborców mogli znaleźć zarówno Lepper
    > jak i Palikot to może każdy.

    Lepper oszukal rolnikow, jak skonczyl wszyscy wiemy. Palikot wyplynal na
    pedalach, jak skonczy to chyba tez wiem. Hitler wyplynal na biedzie. Takich
    chcesz przedstawicieli?

    Pozdro.. TK