  • Data: 2019-12-22 18:30:20
    Temat: Re: Bimber machen
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 grudnia 2019 17:24:23 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:
    > Parę lat temu pan redaktor Wróbel napisał artykuł, w którym stwierdził,
    > że produkcja destylatów na własne potrzeby jest legalna. Wiele osób mu
    > uwierzyło, a niektórzy nawet poszli za to siedzieć.
    > https://kruczek.pl/produkcja-alkoholu-na-wlasny-uzyt
    ek/
    > Tak więc zastanów się, czy warto.
    > Jacek

    Ja mam pogląd jak niejaki J. Wędrowycz. Dziad pędził, ojciec pędził to i on,
    traktuje to jak walkę z systemem ;P

    A na poważnie, to nie bardzo wyobrażam sobie metodologię łapania mnie
    przez organy ścigania. Po pierwsze musieliby mieć podejrzenie i powód
    żeby do mnie przyjść. Po drugie posiadanie takiej aparatury jest legalne,
    bo można tym produkować wyciągi z ziół, olejki eteryczne, czy co tam sobie
    człowiek wymyśli. Wobec czego poza faktemm, że musieliby mieć jakieś podejrzenie,
    konieczne byłoby przyłapanie mnie "in flagranti", co byłoby trudne, przy produkcji
    mocno amatorskiej kiedy uruchamiałbym sprzęt na kilka godzin
    w ciągu miesiąca. Po trzecie w Policji nie ma ludzi, kiedy dzwoniłem
    zgłaszając meneli biesiadujących na środku drogi lokalnej miły pan z dyspozytorni
    poprosił, żebym pofatygował się na miejsce za jakąś godzinę
    i jakby dalej tam byli to abym go poinformował. Wnioskując, na ściganie
    takich płotek jak ewentualny mikrobimbrownik nie ma ludzi, czasu ani ochoty.

    L.