  • Data: 2022-12-03 21:11:58
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 3 grudnia 2022 o 16:42:25 UTC+1 ToMasz napisał(a):
> [...]
    puste? gdybym się nie bał otwarcie wyrażać swoich poglądów, zaproponowałbym
    > podniesienie podatków od nieruchomości niezamieszkanej bardzo wysoko.
    > "rąbnęło" by to cwaniaków którzy mają za dużo nieruchomości w za
    > wysokich cenach i.... wszelkie nieudolne przedsiębiorstwa miejskie
    > zarządzające mieszkaniami.
    > ToMasz
    Nie będzie takiego podatku bo byłby zbyt nieuczciwy. Coś jak podatek od telewizora
    dla ślepych a od radia dla głuchych. Ci z wieloma mieszkaniami i tak są już bardzo
    poszkodowani chociaż wielu z nich jeszcze o tym nie wie. Wprowadzenie podatku o jakim
    napisałeś doprowadziło by do masowego nie płacenia go. Spowodowało by to poważne
    perturbacje polityczne i ekonomiczne. Konieczność przejmowania nieruchomości przez
    państwo, egzekucje komornicze itd. Poza tym co państwo miało by robić z tymi niewiele
    wartymi ale za to występującymi w dużych ilościach nieruchomościami? Dzisiaj
    przeczytałem artykuł o bitcoinie. Zacytuję fragment w którym wystarczy zamienić słowo
    Bitcoin na mieszkanie, nieruchomość.
    ECB oznajmił dzisiaj (30.11) na swoim oficjalnym Twitterze, że ostatnie wzrosty
    Bitcoina (BTC) stanowią przedśmiertne, sztucznie napompowane tchnienie na drodze do
    nieuchronnego ,,zdezaktualizowania się" lub do ,,nieistotności"