  • Data: 2022-12-04 20:20:49
    Temat: Re: Bo na nieruchomościach nikt nie stracił ciag dalszy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:tmi5dh$3m9ml$1@dont-email.me>
    user ToMasz pisze tak:

    > no ale napisałem - nie biorę pod uwagę tych najbardziej popularnych
    > miast.

    Sorry miało być
    gdzieś koło Gdańska sobie kupie

    Może być Kozia Wólka do 50km na zachód od Gdańska.
    Byle dalej od ruskich.

    > W ubiegłym miesiącu inflacja CPI w Szwajcarii
    > wyniosła 3,4 proc.4 lip 2022

    Dlaczego nie nakupić waluty czy złota tylko użerać się z lokatorem.
    Nigdy nie wiadomo jaki kolejny zjeb się trafi.

    Inflacja dotyka wszystkich czy tylko kupujących coś w danym kraju?

    --
    Piter

    #jebać mundial