    Date: Mon, 8 Aug 2022 18:55:20 +0200
    Subject: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <1...@g...com>
    <9...@g...com>
    <e...@g...com>
    <62f0a9ec$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    From: Pete <n...@n...com>

    przynieść zysku to będzie chciał sprzedać. Ale nie >bedzie komu A jak będzie to za
    śmieszne pieniądze. I nie ma żadnej siły która by to zmieniła. Teraz czekam na twoją
    i>nterpretację wykresów jak których dałem linki. Poruszysz tematy nie związane z
    linkami to mogę nie odpowiadać.

    kamienicy) opłaca się brać od Ciebie te 4 stówki?
    przykład nie zrobi żadnej statystyki.
    nie kupują z Twojego linka w Lubuskim.
    jacego-bedzie-rzadzic-gotowka-i-rynek-wtorny-6798471
    483296256a.html

    jak siedzisz to się połóż. Polska 392 mieszkania na 1000 ludzi.
    miast. Napiszę ci ile jest w nim mieszkań bez sracza. Oczywiście jak to w statystyce
    bywa dane nie są w z wczoraj. GUS udostępnił dane ze stanu na 31.12.2020 rok. Od
    tamtego czasu mieszkań więcej przybyło niż ubyło w związku z czym wskaźniki się
    poprawiły.
    razacy-sprawdzaja-czy-w-srodku-byli-ludzie-6060489

    > W Łodzi nic się nie zmieniło. 10-12 mieszkań w nim było a budynek od dłuższego
    czasu czekał na wyburzenie. Przez to że się zawalił nie ubyło w Łodzi żadne
    mieszkanie. Jak było 50 tysięcy pustych ta dalej jest 50 tysięcy pustych. Ponieważ
    wszystkie dane jakie podaje pochodzą z GUSu nie jestem strona w twoich i innych
    uszczypliwościach. Ty i inni twierdzicie że GUS podaje nieprawdziwe dane które ja tak
    jak jest w oryginale powtarzam. Ktoś tutaj jest głupi i wychodzi ze nie ja. A teraz
    ty i inni będzie je się próbowali dogryźć co ustawi was trzy metry pod dnem w
    intelektualnym mule.

    Bo już ci ktoś napisał, że swoją statystyką to możesz przekonywać siebie.
    Po co komuś stara chałupa na mazurskiej wsi, jak ma robotę w Krakowie,
    Gdańsku albo Wrocławiu.

    Nie mówiąc już o tym, że aktualne standardy trochę się zmieniły od
    czasów wymierającego wyżu demograficznego. I nie każdy chce mieszkać w
    mieszkaniu ze śmieciuchem w przedpokoju albo piwnicy, kiblem wspólnym na
    klatce i meliną nad/pod mieszkaniem.

    Więc popyt na nowe mieszkania był, jest i będzie.

    --
    Pete