    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 8 Aug 2022 10:53:15 -0700 (PDT)
    <1...@g...com>
    <9...@g...com>
    <e...@g...com>
    <62f0a9ec$0$485$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <62f13ff9$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 8 sierpnia 2022 o 18:55:24 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    przynieść zysku to będzie chciał sprzedać. Ale nie >bedzie komu A jak będzie to za
    śmieszne pieniądze. I nie ma żadnej siły która by to zmieniła. Teraz czekam na twoją
    i>nterpretację wykresów jak których dałem linki. Poruszysz tematy nie związane z
    linkami to mogę nie odpowiadać.

    kamienicy) opłaca się brać od Ciebie te 4 stówki?
    przykład nie zrobi żadnej statystyki.
    a nie kupują z Twojego linka w Lubuskim.
    jacego-bedzie-rzadzic-gotowka-i-rynek-wtorny-6798471
    483296256a.html

    a jak siedzisz to się połóż. Polska 392 mieszkania na 1000 ludzi.
    miast. Napiszę ci ile jest w nim mieszkań bez sracza. Oczywiście jak to w statystyce
    bywa dane nie są w z wczoraj. GUS udostępnił dane ze stanu na 31.12.2020 rok. Od
    tamtego czasu mieszkań więcej przybyło niż ubyło w związku z czym wskaźniki się
    poprawiły.
    razacy-sprawdzaja-czy-w-srodku-byli-ludzie-6060489

    czasu czekał na wyburzenie. Przez to że się zawalił nie ubyło w Łodzi żadne
    mieszkanie. Jak było 50 tysięcy pustych ta dalej jest 50 tysięcy pustych. Ponieważ
    wszystkie dane jakie podaje pochodzą z GUSu nie jestem strona w twoich i innych
    uszczypliwościach. Ty i inni twierdzicie że GUS podaje nieprawdziwe dane które ja tak
    jak jest w oryginale powtarzam. Ktoś tutaj jest głupi i wychodzi ze nie ja. A teraz
    ty i inni będzie je się próbowali dogryźć co ustawi was trzy metry pod dnem w
    intelektualnym mule.
    > Bo już ci ktoś napisał, że swoją statystyką to możesz przekonywać siebie.
    > Po co komuś stara chałupa na mazurskiej wsi, jak ma robotę w Krakowie,
    > Gdańsku albo Wrocławiu.
    >
    > Nie mówiąc już o tym, że aktualne standardy trochę się zmieniły od
    > czasów wymierającego wyżu demograficznego. I nie każdy chce mieszkać w
    > mieszkaniu ze śmieciuchem w przedpokoju albo piwnicy, kiblem wspólnym na
    > klatce i meliną nad/pod mieszkaniem.
    >
    > Więc popyt na nowe mieszkania był, jest i będzie.
    >
    > --
    > Pete
    Akurat chałupy na mazurskich wsiach najlepiej w okolicach jezior mają wzięcie. Nie
    wiesz podstawowej rzeczy a chcesz uchodzić za eksperta w mieszkalnictwie. Nigdy nie
    twierdziłem że przestanie się w Polsce budować nowe mieszkania i domy. Ale to będzie
    dużo mniejsza skala i będą to bardzo drogie mieszkania dla tych co maja dużo
    pieniędzy. Bardzo młody nie jestem ale po danych jakie są dostępne na skinienie
    palcem wynika że gdybym miał jeszcze żyć 50 lat to żadnego masowego budowania
    mieszkań nie bedzie. Tych co są w tej chwili i zostaną zbudowane wskutek wścieku jaki
    niedawno się pojawił wystarczy z dużym zapasem na kilkadziesiąt lat.