    Date: Wed, 10 Aug 2022 08:32:40 +0200
    Subject: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Marcin N <m...@o...pl>

    > Sam odpowiedziałeś a mnie prosisz o spowiedź. Bo głupie są ludziska. Pewno nie
    wiesz że współczynnik inteligencji przeciętnego europejczyka jest w okolicach stu.
    Wiesz że w Polsce spożycie alkoholu to 11 litrów czystego spirytusu na glowe z tego 5
    przypada na kobiety a 17 na mężczyzn. Przy takim spożyciu średni współczynnik
    inteligencji u mężczyzn w Polsce jest poniżej stu. I wymagasz żeby przygłupy
    potrafiły cokolwiek więcej jak naśladowanie sąsiada który też jest głupi i kogoś
    innego naśladuje. Odpowiedz na twoje pytania jest w wykresie co się nazywa wyże
    demograficzne w Polsce. Dostępny na skinienie palcem jest taki wykres. Jak ktoś ma
    smartfona albo tablet to może mu powiedzieć żeby znalazł i pokazał. Prawda objawiona
    jest taka że kto się urodził musi umrzeć. Statystycznie teraz umierają 76 latkowie.
    Oni są pierwszym rocznikiem ujętym na wykresach. Wcześniejszych roczników na
    wykresach nie ma bo była wojna. Od 46 do 70 urodziło się ok 10 milionow ludzi w
    Polsce. A od 1970 do dzisiaj liczba ludności wzrosła tylko o 5 milionów i ma
    tendencję mocno zniżkowa. Wszyscy ludzie z pierwszego wyżu demograficznego mają
    gdzie mieszkać. To jak umrą to zostaną po nich mieszkania. I będzie tych mieszkań a
    raczej nieruchomości mieszkalnych ok 5 milionów. 2 miliony już pustych, 5 milionów
    po zmarłych. To jak teraz zbudują 500 tysięcy to będzie 7,5 miliona pustych
    mieszkań. Jak założyć że model rodziny teraz to 2+1,5 to tylko w pustych po starych
    ludziach da się zmieścić 25 milionów ludzi. Ty i inni nie zdajecie sobie sprawy ze
    skali zjawiska. Ale przy 17 litrach spirytusu rocznie na wasze głowy wy nie zdajecie
    sobie sprawy z niczego. Pożyjemy zobaczymy. Chwilowo nie wiem żebym się wybierał w
    zaświaty to mam szanse doczekać czasów za trzy do pięciu lat.

    Mi też się wydaje podobnie. Wg mnie do tego równania trzeba jednak dodać
    element zużycia nieruchomości i jego standard - często poniżej
    współczesnych oczekiwań. Wiele z tych starych nieruchomości nadaje się
    do wyburzenia.

    --
    MN