  • Data: 2022-08-12 01:47:28
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 12 sierpnia 2022 o 01:07:03 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    Znasz zadanie z basenem co z jednej rury leci do niego woda. A drugą rurą wypływa. I
    w zależności od ilości wody jaka wpływa i wypływa da się obliczyć kiedy basen się
    opróżni albo przeleje z niego woda. Poziom wody to ilość pustych mieszkań w Polsce.
    Odpływ to urodzenia z dopływ to zgony.
> [...]
    > to każdy za gotówkę, którą ma. System nie klęknie, zmieni się tylko
    > właściciel :) Nie rozumiesz jednak. Już pisałem parę razy. Skoro jest
    > DEFICYT mieszkań to się to nie zmieni a DEFICYT będzie obecny bardzo
    > długo. W słowie "deficyt" jest ukryta opcja "mieszkanie o dużym
    > standardzie"...a ten standard ciągle się powiększa i zmienia :)
    >

    > Możesz już odejść, generalnie, koniec audiencji :) Zawarłem w
    > odpowiedziach okres, średnio na 30 lat czyli do 2052. Potem możesz
    > wrócić i dyskutować :) Dlaczego taki okres? Powinieneś wiedzieć, skoro

    Sram na twoją audiencję bo po takich lordach jak ty dziadek na konia wsiadał.
    Sytuacja demograficzna i ilość wolnych mieszkań, których na dodatek będzie
    przybywało, wskazują że załamanie na rynku nieruchomości i rynku najmu jest
    nieuniknione i że nastąpi w przeciągu najbliższych kilku lat. Amen