  • Data: 2022-08-12 02:13:13
    Temat: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Znasz zadanie z basenem co z jednej rury leci do niego woda. A drugą rurą wypływa. I
    w zależności od ilości wody jaka wpływa i wypływa da się obliczyć kiedy basen się
    opróżni albo przeleje z niego woda. Poziom wody to ilość pustych mieszkań w Polsce.
    Odpływ to urodzenia z dopływ to zgony.

    > Sram na twoją audiencję bo po takich lordach jak ty dziadek na konia wsiadał.

    Apotem się powiesił a Lord przejął gospodarstwo :]

    > Sytuacja demograficzna i ilość wolnych mieszkań, których na dodatek będzie
    przybywało, wskazują że załamanie na rynku nieruchomości i rynku najmu jest
    nieuniknione i że nastąpi w przeciągu najbliższych kilku lat. Amen

    Sramen. Nieogarniasz setek czynników regulujących ten rynek i srasz
    ciągle koncepcją z dupy, ograniczoną do jednego punktu. Chuj z tobą i z
    duchem twoim :] Niechce mi się ponownie (co już zrobiłem) udowadniać
    faktami, że jesteś najzwyczajniej pojebany (nawiedzony). Jeszcze raz:
    Chuj z tobą :)

    Kiedyś wspomnisz moje słowa i jest nikła szansa (ALE JEST), że będę
    obiektem modlitw i relikwii. Nic z tego, jeśli chodzi o relikwie.
    Wydałem zarządzenie ze majo mnie spalić na popiół :]
    Modlić się możesz ale modlitwa jeszcze nigdy nie zadziałała czy to na
    dobre czy złe.

    Fakty:

    https://wiaraprzyrodzona.wordpress.com/2018/04/10/kl
    atwy-rzucone-na-krolow-polski-polske-i-polakow/
    :D

    Tak wiem, niewierzysz :D:D:D

    --
    LordBluzg(R)??