    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 13 Aug 2022 11:09:33 -0700 (PDT)
    <62f569d3$0$448$65785112@news.neostrada.pl> <td506c$och$1@gioia.aioe.org>
    <td51mj$10g$2$Cav@news.chmurka.net>
    <o...@l...harvard.local>
    <d...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <9...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <9...@g...com>
    Subject: Re: Bo na ziemi nikt nie stracil.
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 19:19:25 UTC+2 Kris napisał(a):
> [...]
    zacznie wymierać wyż demograficzny to na rynku pojawi się kilka milionów zbudowanych
    wiele lat temu mieszkań i domów. Mieszkań na które nie będzie chętnych.
    > A to że pod Twoim nosem się ostatnio "kamienice" zapadły daje Tobie do.myslenia?
    > A to dlaczego w Lubuskim nikt nie che ruder kupować a w promieniu 80 km od Gdańska
    np nowe nieruchomosci schodzą od ręki daje Tobie do myslenia.
> [...]
    > Zrób test.
    > Napisz ogłoszenie że masz do wynajęcia mieszkanie w Łodzi.
    > Ale takie normalne nie kamienicy w której mieszkasz a innych tam mieszkań nikt nie
    chce wynająć.
    > Daj znać ile czasu czekałeś na pierwszy telefon.
    > Ps
    > Zastanowiłeś się dlaczego nie masz sąsiadów/ znaczy nikt nie che mieszkać w
    kamienicy w której mieszkasz?

    > Worki z pelletem dźwiganie na piętra to taka podpowiedź na moje pytanie.
    > I pewnie brak zgody konserwatora zabytków na docieplenie tego czegoś gdzie
    mieszkasz.
    W tym czymś w czym mieszkam są w oknach na klatce witraże a oświetlają klatkę
    żyrandole. Na podwórku jest klomb z kwiatami i rosną drzewa. Parkowanie na podwórku
    mam w gratisie tak jak wszyscy inni sąsiedzi. Brama jest na pilota i jest domofon.
    Mieszkanie ociepliłem styropianem od środka. Pamiętasz jaki tu wrzask był że się nie
    da itp strop ocieplony od strony strychu trzydziestoma centymetrami styropianu i
    wełny mineralnej. Jak wy tu żeście boso za furmankami ganiali to ja już grzałem pompą
    ciepła którą sam zrobiłem. Potem grzałem pelletem. Pompę ciepła mam już zainstalowana
    i jest już wykorzystywana jako klimatyzator który przy okazji grzeje wodę w bojlerze.
    Że złości, zazdrości lub jak kto woli z czystego chamstwa i zawiści kłamałaś. Jeśli
    nie jesteś mnie w stanie obrazić, zrazić albo zniechęcić to po co to robisz? Czy
    tylko dlatego że napisałem że nieruchomości niedługo bardzo stanieją. One stanieją
    bez względu na co ty i inni którzy sie wcielIi na kasę bo chcieli być milionerami
    będziecie myśleli. Jak jest czegoś za dużo to jest tanie a jak jest bardzo dużo to
    jest jeszcze tańsze. Jest godzina 20:01. W tej chwili w Polsce żyje jakaś ilość
    ludzi. I nigdy a raczej do czasu które opisują prognozy czyli do 2100 roku więcej nie
    będzie. Prognoza na 2100 rok to 23 miliony.