  • Data: 2018-09-04 10:53:48
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 03 Sep 2018 19:10:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > Teraz nie mam glonów - nie chciało mi się z tego doktoryzować, ale na
    > chłopski rozum glon (a wcześniej zarodniki) zanim przytwierdzi się do
    > ścianki pływa w wodzie. Jak go filtr wyłapie (a piaskowy to zrobi bez
    > problemu) to przestaje pływać i się namnażać.

    Tak jest. Podobny skutek ma wspomniany przeze mnie filtr kubełkowy. Można
    też zrobić rękaw filtrujący na wylocie z pompy -- nawet wziąłem próbki
    materiałów z firm produkujących materiały filtrujące i wygląda to
    obiecująco. Łatwiej to czyścić niż filtr papierowy a tańsze w użytkowaniu
    niż filtr piaskowy (jak ktoś już ma papierowy).

    --
    Pozdor
    Myjk