  • Data: 2018-09-04 13:35:13
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: A S <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-09-03 o 17:48, Myjk pisze:

    > Może i najłatwiej, gorzej z pokryciem tego folią basenową.

    Nie sądzę, o ile utrzymamy porządny walec. Trzebaby spytac chłopców
    od zgrzewania tej folii. Pytałem lata temu przy okazji stawiku,
    którego kształt był nerkowaty i całkiem dziki. Mówili, ze żaden problem.

    (W koncu zrobiłem staw sam, betonując całość na siatce. To był gruby
    błąd, bo pierwszej zimy wszystko popękało i szlag trafił dorobek urlopu)

    pozdro
    --
    A S