  • Data: 2018-09-04 10:00:28
    Temat: Re: Budowa basenu/stawu kąpielowego
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 03 Sep 2018 21:03:23 +0200, Tomasz Gorbaczuk

    > To samo było u mnie - kilka lat temu byłem 1h od podjęcia decyzji o
    > budowie "ciężkiego" basenu. Na szczęście mi przeszło :-)
    > Teraz się będę zastanawiał czy w kolejnym sezonie w ogóle rozkładać
    > stelażowy (4,5x1,2m).

    Ja wręcz przeciwnie, ostatnie 3 lata rozstawiania i pielęgnacji basenu
    stelażowego doprowadziły mnie (nas w sumie, z małżowiną) w zeszłym roku do
    decyzji, że robimy basen "ciężki" (bo oczywiście wahałem się głównie ja).

    Z basenu rozstawianego korzysta się zupełnie inaczej niż z basenu w niecce.
    Tak jak zawsze na wakacjach w ciepłych krajach nie chodzę nad morze tylko
    morświnuję na basenach hotelowych (uprzedzając pytania, tak, jeżdżę na
    wakacje żeby kompletnie nic nie robić, odpocząć), tak basen rozstawiany nie
    zachęca w żaden sposób aby przy nim być -- bo co to za przyjemność z leżaka
    gapić się na ścianę basenu... Nie da się też poskakać, a to przecież jedna
    z najfajniejszych zabaw dla dzieci wpadanie do wody "na bombę".

    Poza tym córa ma 10 lat, niedawno przyszedł na świat syn, także basen przez
    najbliższe 15 lat będzie w użyciu i nie zamierzam przez ten czas się
    katować klocami stojącymi na ogrodzie, rozkładać, składać, składować itd.

    Aha, no i basen po części robię zamiast kominka. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk