  • Data: 2020-05-17 13:19:25
    Temat: Re: Cena energii
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie sprawdzę bo mnie to specjalnie nie interesuje. A jak bym sprawdził to by to coś
    zmieniło? O dopłatach napisałeś w formie kogoś kto ma IQ ~90. Tak samo pisałeś z
    oszczędzaniem wody. To pewno masz mocne IQ90, co dla kuriera jest wartością
    wystarczająca. Generalnie gdyby nie forma jakiej użyłeś to koło chuja mi lata cena
    prądu. Stać mnie jeszcze żeby go kupować. A jeśli się okaże że mnie nie stać to
    będzie znaczyło że innych nie stać było dużo wcześniej i oni za mnie zrobią że zawsze
    będzie mnie na prąd stać.