    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>
    Subject: Re: Ciemny salon - jak podejsc do oswietlenia
    Date: 03 Feb 2021 12:23:06 GMT

    Jest Wed, 03 Feb 2021 11:41:31 GMT, PiteR pisze:
    > in <news:XnsACC677B018E1Abudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

    sgl8
    > jestem za :)

    Popieram. Ktoś już stosował to rozwiązanie? Jakieś wady/zalety?

    > Ja bym sobie zbudował z listew led takie coś ale listwy świecące także
    > na sufit a nie tylko do wewnątrz prostokatów.
    > https://www.litfad.com/43-wide-black-3-rectangle-cei
    ling-light-modern-
    > led-acrylic-semi-flush-mount-light-in-warm-light-s-1
    09314.html
    > https://tinyurl.com/mqy0skqv

    Tylko nie wiem, czy nie będzie zbyt dużo światła, jeśli ma świecić także
    do wewnątrz. Chyba, że ma to być jedyne oświetlenie i nie będzie
    dodatkowych listew w obrębie pomieszczenia. U mnie by to nie zdało
    egzaminu, bo wtedy znowuż w kątach by było za ciemno.

    k.